ΚΡΉΤΗ
Κλοπή πανάκριβου ρολογιού Κρητικού επιχειρηματία σε ξενοδοχείο της Αθήνας! | ΒΙΝΤΕΟ
Εκτός εαυτού βρέθηκε ένας επιχειρηματίας από την Κρήτη το περασμένο Σάββατο όταν διαπίστωσε ότι από το δωμάτιό του σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών έλειπε το πανάκριβο ρολόι του μάρκας Rolex.
Ο επιχειρηματίας ήρθε αντιμέτωπος με την δυσάρεστη έκπληξη Επιχειρηματίας εκτός εαυτού καταγγέλλει ότι του έκλεψαν Rolex 10.800 ευρώ από το δωμάτιο. Δείτε τον έντονο διάλογο με τον υπεύθυνο της ρεσεψιόν – Ο επιχειρηματίας από την Κρήτη υποστηρίζει ότι η κλοπή έγινε το απόγευμα του περασμένου Σαββάτου – Δεν έχουμε ευθύνη απαντά εκπρόσωπος του ξενοδοχείου: Το ρολόι έπρεπε να είχε μπει στο χρηματοκιβώτιο.
Ο επιχειρηματίας υποστηρίζει ότι η καμαριέρα άφησε ατακτοποίητο το δωμάτιο, πιθανόν μέσα στη βιασύνη της για να πάρει το ρολόι και να φύγει προτού γίνει αντιληπτή. Παραθέτει μάλιστα και το σχετικό φωτογραφικό υλικό όπου φαίνεται ότι το δωμάτιο δεν έχει τακτοποιηθεί σωστά από την υπάλληλο, γεγονός που διαπίστωσε όταν μπήκε στο δωμάτιο και είδε ότι το ρολόι του είχε κάνει φτερά.
Στο βίντεο που εξασφάλισε το protothema.gr, ο επιχειρηματίας λίγα λεπτά αφότου έχει αντιληφθεί την απώλεια του προσωπικού του αντικειμένου και όντας εκτός εαυτού, ζητά επιτακτικά από τον υπεύθυνο της ρεσεψιόν τα στοιχεία της καμαριέρας για να έρθει σε επαφή μαζί της.
«Θα μου δώσεις το όνομα; Αν ήσουν συνεργάσιμος θα μου έλεγες, έλα να μπούμε στις κάμερες του διαδρόμου, να δούμε ποιοι μπήκαν στο δωμάτιο σου», απευθύνεται φανερά εκνευρισμένος προς τον υπεύθυνο της ρεσεψιον, ο οποίος του απαντά ότι, «δεν υπάρχουν κάμερες στο ξενοδοχείο».
«Ποια είναι τα ονόματα, ποιοι καθάρισαν το δωμάτιο μου, μπορείς να μου το πεις;» επιμένει ο επιχειρηματίας. «Δεν είναι στο χέρι μου» απαντάει ψύχραιμος ο υπάλληλος. Τότε ο ένοικος που υποστηρίζει ότι έπεσε θύμα κλοπής ανεβάζει ακόμα περισσότερο τον τόνο της φωνής του, ενώ το σκηνικό παρακολουθούν κι άλλοι πελάτες του ξενοδοχείου. «Φοβάσαι; Τι Φοβάσαι; Γιατί δεν μου λες «Ναι, θα σου δώσω τα ονόματα». Εσύ το πήρες; Δεν το πήρες εσυ. Γιατί δεν με βοηθάς; Θέλω να μου πεις, «να αυτό είναι το προσωπικό του ορόφου». Γιατί δεν μου το λες; Μήπως είναι ανασφάλιστο; Μήπως είναι κλέφτες;»
«Ξέχασα να πάρω φεύγοντας το ρολόι μου, ενώ είχα και άλλα πράγματα αξίας. Απ’ ότι διαπίστωσα η καμαριέρα είχε φτιάξει το μπάνιο, είχε στρώσει τα κρεβάτια και όταν έφτασε σε ένα μικρό τραπεζάκι, είδε το ρολόι, πήρε και το δίσκο με τα φαγητά και όλο το υπόλοιπο δωμάτιο το άφησε όπως ήταν», ανέφερε στον αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ.
«Πώς ξέρετε ότι πρόκειται για την συγκεκριμένη καμαριέρα;» τον ρώτησε εκείνος. «Δεν ξέρω καν ποια είναι η καμαριέρα. Το ρολόι το πήρε αυτός που μπήκε στο δωμάτιο και ο μοναδικός που μπήκε στο δωμάτιο ήταν η καμαριέρα. Με το που μπήκε εκείνη το ρολόι έφυγε. Ο υπεύθυνος του προσωπικού συμφώνησε ότι το δωμάτιο δεν είχε τακτοποιηθεί σωστά», απάντησε.
Ο υπεύθυνος προσωπικού, σύμφωνα πάντα με τον επιχειρηματία, χρησιμοποίησε μια συσκευή την οποία τοποθέτησε στην κλειδαριά για να διαπιστώσει ποιος μπήκε στο δωμάτιο την ώρα που έλειπε ο πελάτης.
Ο αξιωματικός του Ανακριτικού Τμήματος συμβούλεψε τον καταγγέλλοντα να επισκεφτεί το επόμενο πρωί το Αστυνομικό Τμήμα Αμπελοκήπων για να υποβάλει μήνυση ενώ τον ρώτησε αν γνωρίζει ποια είναι τα στοιχεία της καμαριέρας που μπήκε στο δωμάτιο με τον επιχειρηματία να του εξηγεί ότι η διεύθυνση του ξενοδοχείου αρνήθηκε να δώσει τα στοιχεία της.
Τελικά ο επιχειρηματίας υπέβαλε μήνυση κατά παντός υπευθύνου όταν έφτασε στο Ηράκλειο της Κρήτης ενώ σκοπεύει να διεκδικήσει και χρηματική αποζημίωση.
Το protothema.gr επικοινώνησε ως όφειλε με το ξενοδοχείο, ζητώντας την άποψη των υπευθύνων της επιχείρησης σχετικά με τις καταγγελίες του πελάτη τους.
Στην απάντησή του εκπρόσωπος του ξενοδοχείου εκφράζει τη λύπη του αλλά τονίζει ότι η επιχείρηση δεν έχει καμία ευθύνη από τη στιγμή που το ρολόι δεν είχε τοποθετηθεί στο χρηματοκιβώτιο του δωματίου.
Η απάντηση έχει ως εξής:
Ο πελάτης μας Κ.Μ. ο οποίος αφίχθη στο ξενοδοχείο την 2-2-2018 και αναχώρησε την 4-2-2018, μας δήλωσε ότι κατά την απουσία του από το δωμάτιο του με αρ. 1505 έχασε ένα ρολόι μάρκας Rolex το οποίο είχε αφήσει στο κομοδίνο του ξενοδοχείου.
Πραγματικά λυπούμαστε για τη απώλεια αυτή, όμως το ξενοδοχείο μας, όπως αυτό συμβαίνει διεθνώς, δεν έχει καμία ευθύνη για την απώλεια τιμαλφών και χρημάτων πελατών του αν δεν τοποθετούνται στα υπάρχοντα χρηματοκιβώτια, όπως αναφέρεται και στη σχετική πινακίδα που είναι αναρτημένη στην reception του ξενοδοχείου μας.
Πηγή: Πρώτο Θέμα
parakritika.gr