ΚΡΉΤΗ
Χρυσό βραβείο για την παρουσία της Κρήτης σε Facebook και Instagram!
Το χρυσό βραβείο «Social Media Presence» στην κατηγορία «Digital & Technology» για την προβολή της, μέσω των λογαριασμών της «Incredible Crete» σε Instagram και Facebook κέρδισε η Περιφέρεια Κρήτης στα Tourism Awards 2019.
Το βραβείο παρέλαβε ο εντεταλμένος σύμβουλος Τουρισμού, Μιχάλης Βαμιεδάκης, στη διάρκεια της εκδήλωσης απονομής των βραβείων που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 9 Απριλίου, στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.
Ο κ. Βαμιεδάκης δήλωσε, μεταξύ άλλων: «Η ολοκληρωμένη καμπάνια προβολής της Περιφέρειας Κρήτης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κέρδισε τις εντυπώσεις, με βασικό πρωταγωνιστή την κρητική φιλοξενία, τον πολιτισμό, τη γαστρονομία, τα προϊόντα και κυρίως τους ανθρώπους της. Στο πλαίσιο της στρατηγικής μας, μέσω των social media καταφέρνουμε να προσεγγίσουμε στοχευμένα σε όλο τον κόσμο το συγκεκριμένο κοινό, που ενδιαφέρεται ξεχωριστά για κάθε κατηγορία τουρισμού και να αναδείξουμε τα μοναδικά πλεονεκτήματα του νησιού μας. Το βραβείο αυτό είναι το επιστέγασμα των θετικών σχολίων που αποκομίζουμε συνεχώς διαδικτυακά. Το brand name της Κρήτης την ταξιδεύει και πάλι στην «πρώτη θέση» σε όλο τον κόσμο».
Σημειώνεται ότι τα Tourism Awards διοργάνωσε το Hotel & Restaurant της Boussias Communications, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ, της Marketing Greece και του ΞΕΕ.
Βιβλιοθήκη του Ελληνικού Τουρισμού
Στην τελετή ανακοινώθηκε επίσης η σύσταση της Βιβλιοθήκης του Ελληνικού Τουρισμού, η οποία θα δίνει τη δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να μελετήσει πετυχημένα case studies επιχειρήσεων και φορέων του κλάδου και να αντλήσει έμπνευση για να διαμορφώσει ή να εξελίξει τις δικές του πρωτοβουλίες.
Η βιβλιοθήκη εγκαινιάζεται την επόμενη εβδομάδα με 12 case studies πρωτοβουλιών που βραβεύτηκαν στα Tourism Awards 2019 και θα εμπλουτίζεται σε εβδομαδιαία βάση από τη δημοσιογραφική ομάδα του Hotel & Restaurant, με στόχο να περιλαμβάνει σύντομα δεκάδες δράσεις από διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων και φορέων.
Πηγή: hania.news