ΚΡΉΤΗ
Κρήτη: Βραβεύτηκαν δημιουργίες μαθητών για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες! | ΦΩΤΟ
Το Υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε τα αποτελέσματα στον 15ο Εθνικό Διαγωνισμό έργων eTwinning.
Στην ειδική κατηγορία, όπου συμμετέχουν αποκλειστικά σχολεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΕΠΑΛ, ΕΚ, ΕΕΕΕΚ) και ΙΕΚ, διακρίθηκε το 1ο Ημερήσιο ΕΠΑΛ Ιεράπετρας. Συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί Μαρία Σουργιαδάκη, Δέσποινα Λιανού και Δέσποινα Χομπλαράκη. Το έργο Fishie αφορά στα ανθρώπινα δικαιώματα και το σεβασμό απέναντι στους πρόσφυγες.
Με σκοπό την αναγνώριση των καλύτερων έργων eTwinning από πλευράς ελληνικών σχολικών μονάδων για το σχολικό έτος 2019-2020, η ελληνική Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης (ΕΥΥ) της δράσης προκήρυξε τον 15o Εθνικό Διαγωνισμό eTwinning.
Η υποβολή των υποψηφιοτήτων έλαβε χώρα στο διάστημα από 4 έως 13 Νοεμβρίου 2020. Κατατέθηκαν 55 συνολικά αιτήσεις σε όλες τις κατηγορίες.
Η αξιολόγηση των έργων, έγινε με βάση τα γενικότερα κριτήρια που έχουν καθοριστεί για την απόδοση Ετικέτας Ποιότητας, όπως αυτά καθορίζονται από την ΚΥΥ της δράσης eTwinning, τις πληροφορίες που υποβλήθηκαν από τον/την υπεύθυνο/η εκπαιδευτικό μέσω της φόρμας συμμετοχής, αλλά, κυρίως, από τα αποτελέσματα του έργου στην κοινή πλατφόρμα συνεργασίας, το TwinSpace.
Η διαδικασία της αξιολόγησης πραγματοποιήθηκε από μέλη της Εθνικής Υπηρεσίας Υποστήριξης της δράσης eTwinning.
Συγκεκριμένα οι αξιολογητές έλαβαν υπόψη τα ακόλουθα κριτήρια:
• Παιδαγωγική Καινοτομία: Πώς οι πτυχές του έργου μπορούν να θεωρηθούν πιο καινοτόμες και δημιουργικές όσον αφορά στο περιεχόμενο και τους στόχους, την προσέγγιση, τις δραστηριότητες και τη μεθοδολογία, τα τελικά προϊόντα, τη διάδοση και τη δημοσίευση.
• Ενσωμάτωση στη Διδακτέα ύλη: Πώς ενσωματώθηκε το έργο στην υπάρχουσα διδακτέα ύλη, καθώς και στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου.
• Συνεργασία μεταξύ των σχολείων-εταίρων: Πώς επικοινωνούν και συνεργάζονται οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές των σχολείων, καθόλη τη διάρκεια του έργου (π.χ. όχι απλά με το να μοιράζονται τα αποτελέσματα αλλά συνεργαζόμενοι ενεργά).
• Χρήση της τεχνολογίας: Πώς το έργο αξιοποίησε και χρησιμοποίησε δημιουργικά τα εργαλεία των ΤΠΕ.
• Αποτελέσματα, αντίκτυπος και τεκμηρίωση: Ποια είναι τα αποτελέσματα του έργου, πώς παρουσιάζονται αυτά, τι αντίκτυπο είχε το έργο στη σχολική και στην ευρύτερη κοινότητα, γιατί το έργο αξίζει να βραβευθεί.
Καθώς και τις προϋποθέσεις για υποβολή συμμετοχής:
• Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό θα πρέπει να έχουν υλοποιήσει ένα έργο eTwinning με τουλάχιστον ένα Ευρωπαίο εταίρο εντός του σχολικού έτους 2019-2020. Η συνεργασία δύναται να έχει ξεκινήσει πριν το 2019 και να συνεχίζεται κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2020-2021.
• Στα βραβεία δεν μπορούν να συμμετέχουν εθνικά έργα eTwinning, μόνο ευρωπαϊκά.
• Η συνεργασία που υποβάλλεται στον διαγωνισμό, να έχει ήδη βραβευτεί με ελληνική Εθνική Ετικέτα Ποιότητας.
• Τα έργα που έχουν βραβευτεί στους Εθνικούς ή Πανευρωπαϊκούς Διαγωνισμούς προηγούμενων ετών δεν δικαιούνται να λάβουν μέρος.
Σε όλες τις κατηγορίες, τα βραβεία για τους πρώτους και δεύτερους νικητές καθώς και τα ειδικά βραβεία θα απονεμηθούν στην τελετή βράβευσης που θα πραγματοποιηθεί στο Βόλο, στις 8 Σεπτεμβρίου 2021, στο πλαίσιο του 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου eTwinning.
Τα έξοδα διαμονής και μετακίνησης των νικητών για τη συμμετοχή τους στην τελετή βράβευσης και στο συνέδριο καλύπτονται από το έργο eTwinning.
Επίσης, με τη συνεργασία των εκπαιδευτικών, θα εκδοθεί οδηγός καλών πρακτικών με την περιγραφή των βραβευμένων έργων.
Τέλος, η Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης της δράσης eTwinning εκφράζει τα θερμά συγχαρητήρια στους νικητές του φετινού διαγωνισμού, αλλά και τις ευχαριστίες σε όλους τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν σε αυτόν με τα eTwinning έργα τους. «Ευχόμαστε τόσο αυτοί, όσο και οι μαθητές τους να αποκόμισαν θετικές εμπειρίες από τη συμμετοχή τους στο eTwinning και ελπίζουμε να συνεχίσουν να τιμούν τον θεσμό με την ενεργή συμμετοχή τους», αναφέρουν.
Πηγή: cretalive