ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ
«Φωτιά» έχουν πάρει τα ηλεκτρονικά καλάθια λόγω καραντίνας
Αύξηση παραγγελιών σε προϊόντα που δεν συνηθίζαμε να αγοράζουμε αλλά και μείωση σε αγαθά που ήταν πολύ ψηλά στη λίστα παρουσιάζει η περίοδος της καραντίνας.
Μία νέα έρευνα από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου αποκαλύπτει τι ψωνίζουν οι Έλληνες από το διαδίκτυο την περίοδο της καραντίνας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της ΕΡΤ αυτές είναι οι κατηγορίες προϊόντων που έχουν σημειώσει τη μεγαλύτερη άυξηση αλλά και οι «χαμένοι» της κρίσης που έχει δημιουργηθεί λόγω κορονοϊού.
Δείτε το βίντεο:
Τα στοιχεία του Skroutz
Θυμίζουμε πως λίγες μέρες νωρίτερα η εξαιρετικά δημοφιλής online πλατφόρμα Skroutz.gr, είχε δημοσιοποιήσει τα στοιχεία των διαδικτυακών πωλήσεων μετά την επιβολή της απαγόρευσης κυκλοφορίας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ομάδας Business Intelligence του Skroutz, την περίοδο 9-29 Μαρτίου 2020, οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας αυξήθηκαν κατά 41% σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο 2020.
Σε επίπεδο πωλήσεων, αύξηση σημείωσαν οι κατηγορίες που περιλαμβάνουν προϊόντα υγείας, παιχνίδια, όργανα γυμναστικής και περιφερειακά υπολογιστών, και πιο συγκεκριμένα:
- Hobby – Αθλητισμός +70,40%,
- Υγεία – Ομορφιά +54,30%,
- Τεχνολογία +43,70%,
- Σπίτι – Κήπος +35,60%.