LIFESTYLE
Ο Τάσος Χαλκιάς ξεσπά για Φιλιππίδη: Αφήστε το παραμύθι, δεν ήξερα τίποτα
Ο Τάσος Χαλκιάς παραχώρησε συνέντευξη και μίλησε τόσο για τις καταγγελίες και τις κακοποιητικές συμπεριφορές στον χώρο του θεάτρου όσο και για άλλοτε στενό του συνεργάτη και συνάδελφο Πέτρο Φιλιππίδη.
Σοβαρές καταγγελίες στον χώρο του θεάτρου για κάποιους συναδέλφους σας. Πιστεύετε ότι «χτυπήθηκε» όλο το θέατρο εξαιτίας μιας μειονότητας; Το θέατρο δεν χτυπήθηκε από κανέναν. Είναι μια έννοια σπουδαία και κανένας από αυτούς που εργάζονται στο θέατρο δεν είναι ικανός να το χτυπήσει. Το θέατρο είναι καταδικασμένο να ζήσει και θα ζήσει. Κανείς δεν είναι ικανός να το καταδικάσει σε αφάνεια.
Με τον Πέτρο Φιλιππίδη έχετε συνεργαστεί με μεγάλη επιτυχία στο «Χάι Ροκ» αλλά και θεατρικά πρόσφατα. Έχετε μιλήσει μαζί του μετά την προφυλάκιση του; «Όχι, δεν έχω επικοινωνήσει μαζί του από τότε που άρχισε να διαφαίνεται κάτι τέτοιο. Το θέμα, όμως, δεν είναι αν έχω επικοινωνήσει ή όχι. Έναν άνθρωπο τον οποίο γνωρίζεις από τα παλιά, θα μπορούσες να του τηλεφωνήσεις, έστω για να τον ρωτήσεις για όλα αυτά που ακούγονται. Άρα έχεις λόγο να επικοινωνήσεις. Εγώ δεν το έκανα. Όσο καλά κι αν νομίζεις ότι ξέρεις έναν άνθρωπο, πάντα υπάρχουν οι κλειστές πόρτες και παράθυρα. Όταν ο άνθρωπος αποσύρεται, στα ιδιαίτερα διαμερίσματα του και τα σφραγίζει, κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τι γίνεται πίσω από αυτά. Άρα λοιπόν να αφήσουμε αυτή την καραμέλα και το παραμύθι «ξέρατε και δεν μιλάγατε». Όχι, δεν ήξερα τίποτα! Δεν αποποιούμαι καμία ευθύνη. Υπάρχουν πολλοί συνάδελφοι που λένε πως όλοι είχαμε υποψιαστεί τι γίνεται. Εγώ συναναστρέφομαι τους ανθρώπους της δουλειάς μου, στη δουλειά μου, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Άρα αυτή η καραμέλα να φύγει από πάνω μου, δεν έχω σχέση με όλα αυτά. Οι άνθρωποι αυτοί παρέβησαν κάποιους νόμους. Εφόσον ωστόσο, είναι ακόμα υπόδικοι, σύμφωνα με τη δικαιοσύνη έχουν το τεκμήριο της αθωότητας. Ναι, είναι προφυλακιστέοι, αλλά υπόδικοι. Όταν γίνει η δίκη και θα έχουμε το αποτέλεσμα της, τότε θα μιλήσουμε εκ του ασφαλούς», είπε ο ηθοποιός στο περιοδικό «Λοιπόν».
Πηγή: protothema