ΚΡΉΤΗ
Συνεργασία των Σούπερ Μάρκετ Χαλκιαδάκης με «Στόχο» για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού
Μια πολύπλευρη εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των γυναικών με θέμα την πρόληψη για τον καρκίνο του μαστού, έχει ξεκινήσει στα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης!
Ειδικότερα, με στόχο να γίνει συνείδηση σε κάθε γυναίκα ότι η πρόληψη μπορεί να σώσει μια ζωή, η Κρητική εταιρεία Χαλκιαδάκης Α.Ε. έχει ξεκινήσει μια σειρά δράσεων ευαισθητοποίησης, αλλά και υποστήριξης εθελοντικών οργανώσεων που δραστηριοποιούνται στο συγκεκριμένο θέμα.
Πρόσφατα, τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης υποστήριξαν ενεργά την Πανελλήνια Εταιρεία Πρόληψης κατά του καρκίνου του Μαστού «Στόχος» προσφέροντας το ποσό του 1€ με την αγορά κάθε συσκευασίας ελαιόλαδου Χαλκιαδάκης 4 λίτρων και 0,30€ για κάθε αγορά συσκευασίας 1 λίτρου, από τα καταστήματα της Κρητικής εταιρείας. Το συνολικό ποσό που συγκεντρώθηκε από 1η Μαρτίου ως και τα μέσα Μαΐου υπερβαίνει τα 700€. Το χρηματικό ποσό παραδόθηκε στο Σύλλογο “Στόχος πρόληψης Ηρακλείου Κρήτης”, ώστε να συγκεντρωθεί το απαιτούμενο ποσό για την αγορά μιας συσκευής φορητού υπέρυθρου, ενισχύοντας έτσι τις προσπάθειες πρόληψης που καταβάλει ο Σύλλογος. Επιπλέον, τοποθέτησαν και διανέμουν δωρεάν έντυπο ενημερωτικό υλικό μέσα από τα καταστήματα τους, ενώ προωθούν και την κάρτα μέλους του Συλλόγου, όπου με μόλις 20 € ετησίως μπορεί ο καθένας να υποστηρίξει αποτελεσματικά την προσπάθεια.
Παράλληλα, τα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης σε συνεργασία με το Διαγνωστικό Κέντρο «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ ΔΙΑΓΝΩΣΙΣ» προσέφεραν 10 δωρεάν εξετάσεις ψηφιακής μαστογραφίας και υπερήχου σε μητέρες, μέσω των social media της Χαλκιαδάκης Α.Ε., με στόχο πάντα την ευαισθητοποίηση και ευρύτερη ενημέρωση των γυναικών όσον αφορά την πρόληψη για το καρκίνο του μαστού.
Πρόκειται για μια σειρά από στοχευμένες δράσεις οι οποίες και θα συνεχιστούν το επόμενο διάστημα, με μοναδικό σκοπό να υπάρχει μια διαρκής ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των γυναικών για μια από τις συχνότερες μορφές καρκίνου, στις οποίες η πρόληψη παίζει καθοριστικό ρόλο στην θεραπεία της.
Ο υπεύθυνος marketing της εταιρείας, Μιχάλης Τζαγκαράκης, σε δηλώσεις του ανέφερε: «Η εταιρεία μας, στο πλαίσιο του ευρύτερου προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί, ήταν και παραμένει δυναμικά στο πλευρό κάθε υπεύθυνης προσπάθειας που έχει ως στόχο την πρόληψη. Και με την σταθερή υποστήριξη των πελατών μας, μπορούμε και συμβάλλουμε έστω και στο ελάχιστο στο σημαντικό έργο που πραγματοποιούν οι εθελοντικές οργανώσεις του τόπου μας. Αξίζουν πραγματικά πολλά συγχαρητήρια στις εθελόντριες του Στόχου για την εξαιρετική προσπάθεια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που καταβάλλουν, με σκοπό να γίνει πλέον συνείδηση και στον τόπο μας, το ότι η πρόληψη σώζει ζωές».