Ρέθυμνο
Ρέθυμνο: Αυτοί είναι οι 6 αντιδήμαρχοι που ανακοίνωσε ο Γιώργης Μαρινάκης
Τους έξι αντιδημάρχους και τους τέσσερις εντεταλμένους συμβούλους ανακοίνωσε ο δήμαρχος Ρεθύμνου Γιώργος Μαρινάκης.
Ο κ. Μαρινάκης αναφέρθηκε στην δυσκολία, που είχε, για να επιλέξει μεταξύ όλων των πολύ ικανών στελεχών, που απαρτίζουν τον συνδυασμό του.
Αντιδήμαρχος καθαριότητας αναλαμβάνει ο κ. Δημήτρης Λελεδάκης.
Αντιδήμαρχος Οικονομικών ο κ. Στέλιος Σπανουδάκης, που διατηρεί τη θέση που είχε και στην προηγούμενη θητεία της δημοτικής αρχής.
Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών θα είναι ο κ. Άγγελος Μαλάς, ενώ τον γενικό συντονισμό του τεχνικού έργου παράλληλα με τα πολεοδομικά και χωροταξικά ζητήματα θα “επιστατεί” ο ίδιος ο δήμαρχος Γιώργος Μαρινάκης.
Την αντιδημαρχία καθημερινότητας και τους οικισμούς αναλαμβάνει ο κ. Γιώργος Σκορδίλης, ενώ τους τομείς της κοινωνικής πολιτικής και της παιδείας ως αντιδήμαρχος αναλαμβάνει η κα Άννα Ελευθεριάδου – Γκίκα.
Αντιδήμαρχος με αρμοδιότητα για την πόλη και τον συντονισμό των θεμάτων που αφορά και την παλιά πόλη αναλαμβάνει ο κ. Θωμάς Κρεβετζάκης, ο οποίος είναι ο επικεφαλής του τρίτου συνδυασμού στο Δ.Σ. και συνεργάζεται με την παράταξη της Νέας Αντίληψης.
ΟΙ ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟΙ
Εντεταλμένη σύμβουλος με θέματα που αφορούν τον τουρισμό ορίστηκε η κα Πέπη Μπιρλιράκη, ενώ για τα θέματα αθλητισμού εντεταλμένος παραμένει ο κ. Δημήτρης Λαχνιδάκης.
Εντεταλμένος για θέματα πρασίνου και μνημείων ειναι ο κ. Κωστής Ηλιάκης, ενώ τον συντονισμό των υπηρεσιών και τον ψηφιακό μετασχηματισμό του δήμου αναλαμβάνει ο κ. Γιώργος Γεωργαλής.
ΣΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ
Ο κ. Μαρινάκης δεν ανακοίνωσε επίσημα τους προέδρους των νομικών προσώπων και των οργανισμών. Ωστόσο, βέβαιο είναι πως στο Λιμενικό Ταμείο θα παραμείνει η Ρένα Κουτσαλεδάκη – Καπετανάκη, στην ΔΕΥΑΡ ο κ. Βασίλης Θεοδωράκης.
Εκκρεμεί ο ορισμός των προέδρων σε ΚΕΔΗΡ και Νομικό Πρόσωπο “Κοινωνική Πολιτική και Μουσική Παιδεία”.
Ως πρόεδρο του Δ.Σ. στις δημαιρεσίες της Κυριακής 8 Σεπτεμβρίου ο κ. Μαρινάκης θα προτείνει τον κ. Νίκο Αγριμάκη.
Αναλυτικά η απόφαση:
1,Στον κ. Δημήτρη Λελεδάκη μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων καθ’ ύλη και κατά τόπο σε θέματα Καθαριότητας , Περιβάλλοντος Ανακύκλωσης και Πολιτικής Προστασίας.
Αναλυτικότερα ο κ. Δημήτρης Λελεδάκης , αναλαμβάνει τις παρακάτω περιγραφόμενες αρμοδιότητες που έχουν ως εξής :
- Την οργάνωση , διοίκηση , παρακολούθηση , τον συντονισμό και τον έλεγχο όλων των λειτουργιών της Διεύθυνσης Καθαριότητας , Διαχείρισης Απορριμμάτων και Αστικού Περιβάλλοντος.
- Την οργάνωση , διοίκηση , παρακολούθηση , τον συντονισμό και τον έλεγχο των λειτουργιών της Πολιτικής Προστασίας.
- Την προώθηση των θεμάτων που άπτονται στις λειτουργίες της Ανακύκλωσης και της Προστασίας του Περιβάλλοντος.
- Την συνεργασία με τους αρμόδιους Αντιδημάρχους διαχείρισης της Καθημερινότητας της Πόλης και των Οικισμών για την εύρυθμη λειτουργία του Δήμου Ρεθύμνης.
- Την υπογραφή όλων των εγγράφων πλην των οικονομικών συμβάσεων που εκδίδονται στο πλαίσιο των παραπάνω καθ’ ύλην ανατιθέμενων αρμοδιοτήτων του.
- Την αναπλήρωση του Δημάρχου σε περίπτωση απουσίας του κατά τους μήνες Σεπτέμβριο και Οκτώβριο εκάστου έτους.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
- Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων.
Επί πλέον ο κ. Δημήτρης Λελεδάκης ορίζεται αρμόδιος για τις Δημοτικές Ενότητες Λαππαίων και Νικηφόρου Φωκά και θ’ ασκεί τις παρακάτω οριζόμενες αρμοδιότητες από το άρθρο 68 παρ. 3 του Ν. 4555/2018 , το οποίο τροποποιεί το άρθρο 59 του Ν. 3852/2010 , οι οποίες έχουν ως εξής :
- Την Ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις Δημοτικές Ενότητες Λαππαίων και Νικηφόρου Φωκά.
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις παραπάνω Δημοτικές Ενότητες.
- Την μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στις Δημοτικές Ενότητες Λαππάιων και Νικηφόρου Φωκά σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
- Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου Ρεθύμνης βεβαιώσεων , πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων Λαππαίων και Νικηφόρου Φωκά.
- Την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν στις Δημοτικές και Τοπικές Κοινότητες των Δημοτικών Ενοτήτων Λαππαίων και Νικηφόρου Φωκά σε συνεργασία με τους καθ’ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους , Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους και τους
Προέδρους των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων.
- 2. Στον κ. Άγγελο Μαλά μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων σε θέματα Τεχνικών Έργων και Κυκλοφοριακών Θεμάτων.
Αναλυτικότερα ο κ. Άγγελος Μαλάς , αναλαμβάνει τις παρακάτω περιγραφόμενες αρμοδιότητες που έχουν ως εξής :
- Την οργάνωση , διοίκηση , παρακολούθηση , τον συντονισμό και τον έλεγχο όλων των λειτουργιών των Τμημάτων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ρεθύμνης.
- Την εποπτεία της εκτέλεσης του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου Ρεθύμνης.
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των μελετών και των τεχνικών έργων που εκτελούνται στον Δήμο Ρεθύμνης.
- Την εποπτεία και την προώθηση κυκλοφοριακών θεμάτων και θεμάτων Βιώσιμης Κινητικότητας του Δήμου Ρεθύμνης.
- Την Υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του.
- Την αναπλήρωση του Δημάρχου σε περίπτωση απουσίας του κατά τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο εκάστου έτους.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
- Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων
- Στον κ. Γιώργο Σκορδίλη μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων καθ’ ύλη και κατά τόπο σε θέματα Καθημερινότητας Οικισμών.
Αναλυτικότερα ο κ. Γιώργος Σκορδίλης , αναλαμβάνει τις παρακάτω περιγραφόμενες αρμοδιότητες που έχουν ως εξής :
- Την εποπτεία και την συντήρηση όλων των υποδομών των οικισμών του Δήμου Ρεθύμνης.
- Την επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν σε όλες τις Κοινότητες του Δήμου Ρεθύμνης σε συνεργασία με τους καθ’ ύλη αρμόδιους Αντιδημάρχους , Προέδρους και Συμβούλους Κοινοτήτων.
- Την Υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του.
- Την αναπλήρωση του Δημάρχου σε περίπτωση απουσίας του κατά τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο εκάστου έτους.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
- Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων
Επί πλέον ο κ. Γιώργος Σκορδίλης ορίζεται αρμόδιος για την Δημοτική Ενότητα Αρκαδίου και θ’ ασκεί τις παρακάτω οριζόμενες αρμοδιότητες από το άρθρο 68 παρ. 3 του Ν. 4555/2018 , το οποίο τροποποιεί το άρθρο 59 του Ν. 3852/2010 , οι οποίες έχουν ως εξής :
- Την Ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα Αρκαδίου.
- Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
- Την μέριμνα για τη διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα Αρκαδίου σε κατάσταση καλής λειτουργίας.
- Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου Ρεθύμνης βεβαιώσεων , πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας Αρκαδίου.
- Την επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν στις Δημοτικές
και Τοπικές Κοινότητες της δημοτικής ενότητας Αρκαδίου σε συνεργασία με τους καθ’ ύλην αρμόδιους Αντιδημάρχους , Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους και τους Προέδρους των Δημοτικών και Τοπικών Κοινοτήτων
- Στον κ. Στέλιο Σπανουδάκη μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων σε Θέματα Οικονομικά και Δημοτικής Περιουσίας.
Αναλυτικότερα ο κ. Στέλιος Σπανουδάκης , αναλαμβάνει τις παρακάτω περιγραφόμενες αρμοδιότητες που έχουν ως εξής :
- Την ευθύνη της λειτουργίας των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Ρεθύμνης.
- Την ευθύνη της διαφύλαξης και της διαχείρισης της Δημοτικής Περιουσίας.
- Την υπογραφή των εγγράφων και των συμβάσεων που εκδίδονται και είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του.
- Την αναπλήρωση του Δημάρχου σε περίπτωση απουσίας του κατά τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο εκάστου έτους.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
- Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων.
- Στον κ. Θωμά Κρεβετζάκη μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων σε Θέματα Καθημερινότητας της Πόλης του Ρεθύμνου και των Προαστίων της.
Αναλυτικότερα ο κ. Θωμάς Κρεβετζάκης, αναλαμβάνει τις παρακάτω περιγραφόμενες αρμοδιότητες που έχουν ως εξής :
- Την εποπτεία και την συντήρηση όλων των έργων υποδομής της Πόλης και των Προαστίων του Δήμου Ρεθύμνης.
- Την εποπτεία των Κανονιστικών που αφορούν την οργάνωση και την λειτουργία των περιοχών ευθύνης του.
- Την συνεργασία με το Κοινοτικό Συμβούλιο Ρεθύμνου για την προώθηση θεμάτων που αφορούν την πόλη και τα προάστια του Δήμου Ρεθύμνης.
- Την συνεργασία με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο Καθαριότητας , τον Αντιδήμαρχο Οικισμών και την Αρμόδια Υπηρεσία για τη διαχείριση των μηχανημάτων του Δήμου ανάλογα με τις ανάγκες που υπάρχουν.
- Την Υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες του.
- Την αναπλήρωση του Δημάρχου σε περίπτωση απουσίας του κατά τους μήνες Μάιο και Ιούνιο εκάστου έτους.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
- Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων
- Στην κα Άννα Ελευθεριάδου – Γκίκα μεταβιβάζεται η άσκηση αρμοδιοτήτων σε θέματα Παιδείας – Δια Βίου Μάθησης – Νέας Γενιάς και Κοινωνικής Πολιτικής.
Αναλυτικότερα η κα Άννα Ελευθεριάδου – Γκίκα , αναλαμβάνει τις παρακάτω περιγραφόμενες αρμοδιότητες που έχουν ως εξής :
- Την οργάνωση , διοίκηση , παρακολούθηση , τον συντονισμό και τον έλεγχο όλων των λειτουργιών του τμήματος Παιδείας – Δια Βίου Μάθησης – Νέας Γενιάς καθώς και του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας.
- Τον συντονισμό και τη παρακολούθηση θεμάτων Δια βίου μάθησης.
- Την επίβλεψη της λειτουργίας του Κέντρου Νέας Γενιάς – Δια Βίου Μάθησης σε συνεργασία με την ομάδα Διαχείρισης του Κέντρου που ορίζεται από τον Δήμαρχο Ρεθύμνης.
- Την Υπογραφή των εγγράφων που είναι συναφή με τις αρμοδιότητες της.
- Την αναπλήρωση του Δημάρχου σε περίπτωση απουσίας του κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο εκάστου έτους.
- Την εκπροσώπηση του Δήμου σύμφωνα με τις ανάγκες του.
- Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων
Πηγή: goodnet