ΚΡΉΤΗ
Θλίψη: Ο δρόμος-σκοτώστρα της Κρήτης με τα δεκάδες εικονοστάσια | ΦΩΤΟ
Η δύναμη της εικόνας είναι αν μη τι άλλο ανυπέρβλητη, ειδικά στις εποχές που ζούμε. Μια πραγματικότητα που φαίνεται να τη γνωρίζει καλά ο πρόεδρος του Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων Κρήτης, Γιάννης Λιονάκης.
Ο τελευταίος, μόνιμος και ακούραστος εργάτης κατά των τροχαίων ατυχημάτων που «θερίζουν» το νησί μας, έσπευσε με το φωτογραφικό του φακό για να αποτυπώσει τα δεκάδες εικονοστάσια που έχουν τοποθετηθεί σε έναν από τους πιο αιματοβαμμένους δρόμους της Κρήτης, αυτόν της λεωφόρου Σούδας.
Τα δεκάδες μνημεία του πόνου που βρίσκονται κατά μήκος του συγκεκριμένου δρόμου (με πλέον πρόσφατο αυτό του αδικοχαμένου Κρητικού πιλότου), στέκονται εκεί για να μας υπενθυμίσουν το χρέος το δικό μας για μια οδήγηση περισσότερο ασφαλή, αλλά και εκείνο της πολιτείας, για δρόμους που δεν θα αποτελούν παγίδες του θανάτου.
Η ανάρτηση του κ. Λιονάκη:
“3.900 μέτρα, ΓΕΜΑΤΑ ΠΙΚΡΑ! ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΣΟΥΔΑΣ. Αυτή είναι η εικόνα του Σουδιανού δρόμου ..
Ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου,όρια ταχύτητας ανύπαρκτα ,χιλιάδες(!!)παραβιάσεις,(χωρίς να φταίει ο πολίτης,αφού δεν του παρέχεται άλλη δυνατότητα,του ΚΟΚ καθημερινά και δεν «ανοίγει μύτη».
Επαναδιατυπώνω τις προ ημερών προτάσεις μου,που θεωρώ πως είναι περισσότερο επίκαιρες και αναγκαίες,με ότι ακόμη μια μελέτη Οδικής Ασφάλειας θα επέβαλε..
«Αύριο κιόλας οριοθετήσετε σαν μέγιστη ταχύτητα τα 40 km/h,
-Αύριο κιόλας τοποθετήστε πλευρικές μπάρες στις άκρες του δρόμου,και καλύψτε έτσι την επικινδυνότητα των λευκών.
-Αύριο κιόλας τοποθετήστε πασσαλάκια σε όλο το μήκος του δρόμου ούτως ώστε να απαγορευτούν και να εμποδιστούν τα προσπεράσματα και οι αναστροφές.
-Αύριο κιόλας φτιάξτε στην είσοδο της Σούδας εκεί που διασταυρωνόμαστε για την ΕΟ και την Ακρωτηρίου για το Αεροδρόμιο, κυκλικό κόμβο,όπου θα γίνεται νόμιμα η ανάστροφη όσων θέλουν να ακολουθήσουν αντίστροφη πορεία.
-Αύριο κιόλας κυκλικό κόμβο έξω από το ύψος του Μαίχ για να δοθεί και εκεί ίδια δυνατότητα,αλλά και για να έχουμε ανάσχεση της ταχύτητας.
Τοποθετείστε κάμερες ελέγχου κυκλοφορίας.Είναι περισσότερο αναγκαίες από πολλά σημεία της ΕΟ.»