Βρειτε μας στα Social Media

ΚΡΉΤΗ

Στην Αθήνα αποθεώνουν τα πανέξυπνα βιντεάκια του Ημιμαραθωνίου Κρήτης! Δείτε τι λένε!

Δημοσιεύτηκε

στις

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Εδώ και τρία χρόνια άπαντες περιμένουν με ανυπομονησία κάθε χρόνο να δουν τι νέο θα σκαρφιστούν οι δημιουργοί των διαφημιστικών σποτ του Ημιμαραθωνίου Κρήτης. Τα βίντεο γίνονται συνήθως viral λίγες μέρες μόνο αφότου κυκλοφορήσουν και είναι λογικό να δημιουργείται ντόρος γύρω από το αθλητικό αυτό γεγονός. Αυτό αποδεικνύεται και από το αποθεωτικό άρθρο που έγραψε χτες ο δημοσιογράφος Ντίνος Ρητινιώτης στο αθηναϊκό μέσο Ratpack.gr και το οποίο στέκεται στην πρωτοτυπία και την αμεσότητα των συγκεκριμένων βίντεο.

Δείτε παρακάτω τι αναφέρει το αφιέρωμα:

 

Για να λέμε και του πελάτη το δίκιο, τα τελευταία χρόνια γίνονται πραγματάκια στο χώρο της διαφήμισης. Σποτάκια που ξεφεύγουν από τα παρωχημένα και κλισεδιάρικα μονοπάτια, σποτάκια που προκαλούν ταυτίσεις, γέλιο και -γιατί όχι- συγκίνηση στον δέκτη. Σποτάκια που στην τελική καταφέρνουν κι εκπληρώνουν τον λόγο για τον οποίο ευθύς εξαρχής δημιουργήθηκαν: προκαλούν ντόρο με θετικό πρόσημο για να επωφεληθεί το brand, η υπηρεσία, ο θεσμός που φίξαρε την εντολοδότηση.

Ανάμεσα στα πάμπολλα εξαίρετα παραδείγματα, ξεχωρίζουν τα promo videos που μας έρχονται με συνέπεια από το 2016 κι έπειτα από την λατρεμένη Κρήτη και τα οποία έχουν να κάνουν με τη διοργάνωση του -ξακουστού πλέον- Ημιμαραθωνίου Κρήτης. Ενός θεσμού που ξεκίνησε το 2015 κι έκτοτε φέρνει εις πέρας  με τεράστια επιτυχία ο Αθλητικός Σύλλογος Υγείας Αρκαλοχωρίου (Ηράκλειο), καθώς τα επώνυμα των συμμετεχόντων που καταφθάνουν στα γραφεία του δεν τελειώνουν απαραίτητα σε -άκης. Το event έχει λανσαριστεί τόσο έντονα σε βιτρίνες καναλιών, sites κι εφημερίδων που έχει απαγκιστρωθεί από τον τοπικό χαρακτήρα κι έχει προσλάβει πανελλήνιες διαστάσεις.

Σήμερα, πρωί πρωί, το τσάκωσε και το τσαχπίνικο μάτι του Βαϊμάκη, ο οποίος ήρθε να μου δείξει τα βιντεάκια με χαμόγελο που τόνιζε ακόμη πιο πολύ το αλά Lemmy μουστάκι του.

 

Επιτυχία με αιτία

Η ομάδα που έχει αναλάβει να τρέξει τις προωθητικές ενέργειες (ελπίζουμε και αυτόν τον ίδιο τον ημιμαραθώνιο), μπορεί να πήρε πολύ στα σοβαρά τη δουλειά της, αλλά όχι τόσο ώστε να βγάλει σοβαροφανές αποτέλεσμα. Και κάπως έτσι, από το 2016 κι έπειτα, άρχισε να μας «σερβίρει» ελαφρά κι εύπεπτα σποτάκια που σου κεντρίζουν απευθείας το ενδιαφέρον.

Κι αν ο χιουμοριστικός τους χαρακτήρας είναι ο βασικός πυλώνας της επιτυχίας, τότε η επίκληση στο συναίσθημα που προκαλούν οι φυσιογνωμίες, οι συνήθειες και τα σκηνικά που γεμίζουν την ψυχή σου με Κρητικοκεντρικά μοτίβα, είναι το έτερο συστατικό που τα διαφοροποιεί από τη διαφημιστική πλέμπα.

Τόση η φρεσκάδα του μυαλού τους που στο τελευταίο τους σποτ, αυτό δηλαδή που προμοτάρει τον προσεχή αγώνα του Οκτωβρίου, επιστράτευσαν μέχρι και τον θρυλικό Ψαραντώνη.

Παλαμάκια μέχρι να πονέσουν τα χέρια, λοιπόν, και στην συνέχεια play στα παρακάτω βίντεο για να τα χαρείς με την ψυχή σου και να αναδείξεις το καλυτερότερο:

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση louvro
Ακολουθήστε το Daynight.gr σε Google News, Facebook και Instagram.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Κρήτη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Daynight.gr
Διαφήμιση CRETANPHYSIS
Διαφήμιση cretan
Διαφήμιση vision

ΔΗΜΟΦΙΛΗ