Διαφήμιση

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Webex και τηλεκπαίδευση: Ιστορίες «σύγχρονης» τρέλας μέσα από τα μάτια των δασκάλων

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Σε αγώνα δρόμου επιδίδονται καθημερινά οι εκπαιδευτικοί των δημόσιων σχολείων, προκειμένου μέσω της τηλεκπαίδευσης και του συστήματος webex να διδάξουν τους μαθητές τους και ταυτόχρονα να τους στηρίξουν, μαζί με τις οικογένειες τους, στις δύσκολες στιγμές, που περνάει η χώρα. Το εγχείρημα της τηλεκπαίδευσης είναι εξαιρετικά πολύπλοκο και είχε πολλά προβλήματα (σ.σ κυρίως σύνδεσης) αλλά ακόμη υπάρχει μια σειρά δυσκολιών, τις οποίες οι εκπαιδευτικοί μαζί και οι γονείς προσπαθούν να ξεπεράσουν γνωρίζοντας την αναγκαιότητα που υπάρχει για τα παιδιά να μη χάσουν την επαφή με τη μάθηση και το σχολείο.
Οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν για άλλη μια φορά να σηκώσουν ένα τεράστιο βάρος και το έκαναν με επιτυχία, αφού χωρίς τη δική τους υπερπροσπάθεια τίποτα δεν θα είχε πετύχει. Από την άλλη πλευρά η Πολιτεία «πιάστηκε» ξανά απροετοίμαστη, καθώς υπήρχε χρόνος όλους τους προηγούμενους μήνες να επιμορφώσει σχετικά τους εκπαιδευτικούς,να λύσει τεχνικά ζητήματα, να εφοδιάσει με τα μέσα (έστω τάμπλετ) μεγάλο ποσοστό μαθητών, οι οποίοι δεν έχουν στη διάθεσή τους τα σχετικά εργαλεία, αφήνοντας το πρόβλημα να το λύσουν τα σχολεία και οι ίδιοι οι γονείς, που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν μπορούσαν ν΄ ανταποκριθούν στο οικονομικό βάρος. Δάσκαλοι και καθηγητές θεωρούν σχεδόν δεδομένο ότι δεν θα ανοίξουν τα σχολεία στο τέλος του μήνα και είναι αποφασισμένοι, να συνεχίσουν τον καθημερινό αγώνα προκειμένου να στηρίξουν τα παιδιά με όποιο τρόπο μπορούν όχι μόνο μαθησιακά αλλά και ψυχολογικά.
Τρείς εκπαιδευτικοί μιλούν στο ethnos.gr,για τα προβλήματα, που αντιμετώπισαν τις πρώτες μέρες της τηλεκπαίδευσης, για την αγωνία των γονιών και το άγχος των μικρών παιδιών, τα οποία νοιώθουν ανασφάλεια μακριά από το σχολείο και τη φυσική παρουσία του δασκάλου τους. Με χιούμορ εξιστορούν και την αστεία πλευρά του πράγματος, όταν τα παιδάκια κατάκοπα κοιμούνται κατά την ώρα του μαθήματος ή όταν η μαμά θέλει να συμμετάσχει στο μάθημα για να θυμηθεί τα…νιάτα της(!) .

Τρεις εκπαιδευτικοί μιλούν για την τηλεκπαίδευση

Μαρία Αναγνωστάκη,νηπιαγωγός,σε σχολείο του Ηρακλείου Κρήτης
Ευτυχώς,που είχαμε μια εμπειρία, με την τηλεδιδασκαλία από τον περασμένο Μάρτιο διαφορετικά, η κατάσταση θα ήταν πολύ χειρότερη. Όλοι οι διδάσκοντες με τεράστια προσπάθεια στήσαμε τις ψηφιακές μας τάξεις. Η ώρα που ξεκινάμε τα μαθήματα είναι αρνητική. Το μεσημέρι τα μικρά παιδιά είναι κουρασμένα. Οι γονείς και κυρίως αυτοί, που δουλεύουν επίσης από το σπίτι και έχουν παιδιά και στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό, έχουν πελαγώσει αφού πρέπει να υπάρχουν τρεις και τέσσερις συνδέσεις στο σπίτι,πολλές φορές ταυτόχρονα. Ακόμη και οι εκπαιδευτικοί πρέπει μέσα από το σπίτι να διδάσκουν τους μαθητές τους και τα δικά τους παιδιά να διδάσκονται από τους συναδέλφους τους. Με την πλατφόρμα αρχικά είχαμε πάρα πολλά προβλήματα, αλλά και εμείς οι ίδιοι δεν είχαμε εκπαιδευτεί πάνω σε αυτά τα συστήματα, ούτε σε προσωπικό επίπεδο ούτε οργανωμένα από την πολιτεία. Και όσοι έχουμε γνώσεις τις αποκτήσαμε με δική μας πρωτοβουλία.
Διαβάστε τη συνέχεια στο ethnos.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]