Διαφήμιση

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ

Να τι άλλαξε στην πολιτική της η Ryanair που θα σας απογοητεύσει!

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Η Ryanair αποφάσισε να κάνει πιο δύσκολη τη ζωή των επιβατών που δεν πληρώνουν extra για να τους παραχωρηθεί συγκεκριμένη θέση.

Η αεροπορική εταιρεία, μια από τις μεγαλύτερες low-cost της Ευρώπης, ενώ επέτρεπε στους επιβάτες που πλήρωναν μόνο το βασικό ναύλο να κάνουν δωρεάν check-in μια εβδομάδα πριν την πτήση, τώρα το διάστημα αυτό περιορίζεται στις 4 μέρες .
Εναλλακτικά, μπορούν να επιλέξουν να πληρώσουν £ 6 ανά άτομο, ανά πτήση για να τους εκχωρηθούν συγκεκριμένες θέσεις και να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν check-in μέχρι και ένα μήνα πριν από την αναχώρηση.

Η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι οι πελάτες που δεν επιθυμούν να αποδεχθούν αυτή την αλλαγή πολιτικής έχουν το δικαίωμα να ακυρώσουν το εισιτήριό τους και να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων, μέσα σε διάστημα πέντε ημερών.

Δείτε την επίσημη ανακοίνωση της Ryanair

H Ryanair, ανακοίνωσε πως θα μειώσει την χρονική περίοδο διαθέσιμη για check-in με τυχαία θέση,  από 7 σε 4 ημέρες πριν την αναχώρηση, ώστε να δώσει περισσότερες επιλογές στους επιβάτες που επιθυμούν να επιλέξουν συγκεκριμένη θέση στο αεροσκάφος.

Όλοι οι πελάτες της Ryanair μπορούν να αγοράσουνε συγκεκριμένη θέση στην ιστοσελίδα Ryanair.com ή  μέσω του Ryanair app, από την ώρα κράτησης έως και 2 ώρες πριν από την ώρα αναχώρησης της πτήσης, έχοντας έτσι την δυνατότητα  να κάνουνε check-in online ή μέσω της εφαρμογής από 30 ημέρες έως και 2 ώρες πριν από την πτήσης τους.

Οι πελάτες οι οποίοι δεν επιθυμούν να επιλέξουν συγκεκριμένη θέση, θα μπορούνε να κάνουνε check-in online ή μέσω του Ryanair app από 4 ημέρες έως και 2 ώρες πριν από την αναχώρηση, ενώ θα τους παραχωρείται τυχαία θέση στο αεροσκάφος. Αυτή η αλλαγή θα δίνει περισσότερο χρόνο στους επιβάτες που το επιθυμούν, να επιλέξουν συγκεκριμένη θέση.

Η Ryanair, εισάγει αυτήν την νέα πολιτική ανταποκρινόμενη στα σχόλια των πελατών της, έχοντας ως στόχο την αναβάθμιση κάθε πτυχής της ταξιδιωτικής εμπειρίας  μέσω του προγράμματος “Always Getting Better”, για τους 119 εκατομμύρια πελάτες της αυτό το έτος.

Πηγή:travelstyle

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]