Διαφήμιση

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Οι Κινέζοι λανσάρουν ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία που δεν…υπάρχει!

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Τα «ρέστα» τους παίζουν οι Κινέζοι προκειμένου να επιβιώσουν στην αρένα της ηλεκτροκίνησης. Ειδικότερα, έχουν επιστρατεύσει όλες τους τις δυνάμεις, κατασκευάζοντας ένα ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο λέγεται πως εφοδιάζεται με 1.000 χλμ. αυτονομίας.

Οι συγκεκριμένες μεγαλεπήβολες βλέψεις κυοφορούνται από την κινεζική αυτονοκινητοβιομηχανία “Nio”, η οποία… καυχιέται πως εφοδιάζει το νέο σεντάν μοντέλο της -υπό την ονομασία “ET7” – με 1.000 χλμ. αυτονομίας (βάσει NEDC),διαθέσιμα με μία μόλις φόρτιση.

To σεντάν τροφοδοτείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) τα οποία παράγουν συνδυαστικά 652 ίππους και 850 Nm ροπής, επιτρέποντάς του να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,9 sec. Παράλληλα, για την επίτευξη της εν λόγω αυτονομίας έχει ενσωματωθεί μια μπαταρία χωρητικότητας 150 kW.

Η Nio, σύμφωνα με άρτια ενημερωμένες πηγές, έχει στραφεί στη διεθνούς φήμης εταιρεία κατασκευής μπαταριών, Contemporary Amperex Technology (CATL), η οποία, όπως δήλωσαν εκπρόσωποί της σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου στο Πεκίνο, βρίσκεται στο στάδιο της ανάπτυξης μπαταριών με στερεού τύπου ηλεκτρολύτες (solid state) με δυνατότητα πλήρους φόρτισης εντός 10 λεπτών.

Το εγχείρημα της δημιουργίας ενός κινεζικού ηλεκτρικού με δυνατότητα διάνυσης 1.000 χλμ.αυτονομίας, διενεργείται στον απόηχο του ξεσπάσματος ενός μεγάλου κύματος παραπόνων που αφορούν την αυτονομία των μοντέλων σχετικής τεχνολογίας.

Ειδικότερα, κατά τους προηγούμενος μήνες, όταν η Κίνα βρέθηκε στη δίνη ενός ιδιαίτερα ισχυρού χειμώνα, πολλοί κάτοχοι ηλεκτρικών ξεσπάθωσαν, αναφέροντας πως η αυτονομία που «έδιναν» οι κατασκευαστές έπεφτε στο μισό, εφόσον ενεργοποιούσαν τη θέρμανση.

Επιφυλακτική η επιστημονική κοινότητα

Όσον αφορά τις πιθανότητες να καρποφορήσει το πρότζεκτ, πολλοί είναι αυτοί που παρουσιάζονται επιφυλακτικοί, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Ouyang Minggao, μέλος της Κινεζικής Ακαδημίας Επιστημών. «Αν κάποιος υποστηρίξει πως το αυτοκίνητό μπορεί να διανύσει 1.000 χλμ. με μία φόρτιση, και πως είναι, ταυτόχρονα, απόλυτα ασφαλές και προσιτό, κανείς δεν θα τον πιστέψει. Αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να επιτευχθούν στις μέρες μας», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Οι επικριτές εγείρουν ερωτήματα αναφορικά με το κατά πόσο ασφαλείς θα είναι οι εν λόγω μπαταρίες, υπογραμμίζοντας πως πρέπει να εκμηδενιστούν οι πιθανότητες πρόκλησης φωτιάς σε περίπτωση ενός βραχυκυκλώματος.

Αναφορικά, τέλος, με την τιμή εκκίνησης του μοντέλου, αυτή θα αντιστοιχεί σε 69.127 δολάρια (γύρω στα 58.000 ευρώ).

Πηγή: newsauto

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]