LIFESTYLE
Αυτό είναι το κείμενο της καταγγελίας κατά του Πέτρου Φιλιππίδη | ΒΙΝΤΕΟ
Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου και η Λένα Δροσάκη κατήγγειλαν χθες στο ΣΕΗ (Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών), όπως έγινε γνωστό, τον πασίγνωστο ηθοποιό Πέτρο Φιλιππίδη για αντισυναδελφική και αντιεπαγγελματική συμπεριφορά που προσέβαλε τη γενετήσια αξιοπρέπεια.
Σήμερα στην εκπομπή Πάμε Δανάη, η Δανάη Μπάρκα και ο Άρης Καβατζίκης διάβασαν αποσπάσματα των κατηγοριών από το επίσημο έγγραφο. Τα όσα αναφέρθηκαν στον «αέρα» ανατριχιάζουν…
Αναλυτικά, οι κατηγορίες από τις τρεις ηθοποιούς:
Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους για το συμβάν που συνέβη στην παράσταση Ηλίθιοι, σε ηλικία 24 ετών: «Ο καταγγελλόμενος προέβη επανειλημμένα σε σοβαρές πράξεις προσβολής της γενετήσιας αξιοπρέπειάς μου και όχι μόνο, εκμεταλλευόμενος το νεαρό της ηλικίας μου, την ανάγκη μου να εργαστώ και τον φόβο που μου είχε εμφυσήσει.
Ο καταγγελλόμενος με παρενοχλούσε και εκτός θεάτρου με διάφορους τρόπους, όπως παρακολουθώντας με και προκαλώντας μου μια συνεχή ανησυχία που έφτανε πολλές φορές στα όρια του τρόμου. Δεν ήξερα ποια θα ήταν η επόμενη κίνησή του.
Μια σκηνή με ένα τρυφερό φιλί εκείνος χρησιμοποιούσε βία, αφήνοντας έκπληκτο το κοινό. Όταν ερχόταν ο πρώην σύντροφός μου να δει την παράσταση με έπιανε σε διάφορα σημεία του σώματός μου, δίνοντας ακόμα με περισσότερο πάθος αυτά τα ανάρμοστα φιλιά.
Υπό αυτό το καθεστώς τρόμου και βίας έζησαν καθ’ όλη τη διάρκεια της θεατρικής σεζόν».
Ο Άρης Καβατζίκης αναφέρθηκε και σε ένα άσχημο περιστατικό στο καμαρίνι που της έδωσε ο σκηνοθέτης και ηθοποιός, αλλά το κλειδί το κρατούσε ο ίδιος σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, όσο κράτησε η παράσταση.
Λένα Δροσάκη σε ηλικία 24 ετών: «Κάποια στιγμή επισκέφθηκα γυρίσματα γνωστής σειράς όπου πρωταγωνιστούσε ο καταγγελλόμενος. Με ξεχώρισε. Άρχισε να με παρενοχλεί σεξουαλικά στην αρχή πιο διακριτικά, στη συνέχεια ολοένα και με πιο ανάρμοστο τρόπο. Κάποια στιγμή άρχισε να με απειλεί ανοιχτά ότι αν δεν συνευρεθούμε ερωτικά θα φροντίσει να μην περάσω ως φοιτήτρια στις εξετάσεις του Υπουργείου. Την μέρα των εξετάσεων στο Υπουργείο, τον είδα απέναντί μου, πάγωσα, δεν περίμενα να φτάσει σε αυτό το σημείο όταν ανέβηκα στη σκηνή για να εξεταστώ, είδα τον καταγγελλόμενο να εισέρχεται στην αίθουσα του θεάτρου και να κατευθύνεται προς το μέρος της εξεταστικής επιτροπής χαιρετώντας εγκάρδια και συνομιλώντας θερμά με τα μέλη της. Μου έκανε τη χαρακτηριστική κίνηση “Είδες που στα έλεγα;”. Δεν πέρασα στις εξετάσεις του Υπουργείου… Αν και δεν ξέρω κατά πόσο αυτό οφείλετε σε ενέργειες του καταγγελλόμενου ή στο ότι η απόδοσή μου δεν ήταν η επιθυμητή λόγω της ταραχής μου είχε προκληθεί»
Το 2019, στην παράσταση Έγκλημα στο Όριαντ Εξπρές που ανεβάζει η Κάτια Δανδουλάκη, άρχισαν τα ίδια περιστατικά, άλλες φορές κατ’ ιδίαν άλλες μπροστά σε όλο τον θίασο. Μία μέρα χωρίς κανέναν λόγο επιτέθηκε λεκτικά και με απίστευτη ένταση ενώπιον όλου του θιάσου σε εμένα και στον συνάδελφό μου Λευτέρη Ζαμπετάκη, προφανώς θεωρώντας ότι έχουμε μεταξύ μας κάποιου είδους ερωτική σχέση. Πράγμα που δεν ίσχυε. Η πρόβα διακόπηκε και η κ. Δανδουλάκη του ανακοίνωσε ότι δεν θα χρειαστεί άλλο τις υπηρεσίες του ως σκηνοθέτη. Αποχωρεί ο ισχυρός και όχι ο αδύναμος».
Τέλος, η Πηνελόπη Αναστασοπούλου αναφέρει στην καταγγελία της ένα περιστατικό που έγινε το 2005, όταν ήταν 28 ετών πήγε σε συνάντηση για συνεργασία με τον γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη. «Όταν έφθασε ο καταγγελλόμενος στο κτίριο ήμασταν μόνοι. Μπήκαμε στο καμαρίνι, κλείδωσε την πόρτα και ένιωσα άβολα. Με ρώτησε πράγματα για εμένα…», ανέφερε και μίλησε για περιστατικά που προσέβαλαν τη γενετήσια αξιοπρέπειά της.
Μετά από κάποια χρόνια τελικά συνεργάστηκαν στο θέατρο και αναφέρει: «Όταν καταλάβαινε ότι αισθανόμουν άβολα, αυτό τον εξίταρε περισσότερο. Τρομοκρατήθηκα, έκανα ότι δεν καταλάβαινα».
ΣΧΟΛΙΑ
Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.