Διαφήμιση

Ρέθυμνο

Ρέθυμνο: Υποτονική η κίνηση με τη μέθοδο του click away

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Υποτονική είναι η κίνηση στα καταστήματα του Ρεθύμνου που λειτουργούν με τη μέθοδο του click away. Τα καταστήματα φαίνεται να πήραν μια μικρή οικονομική ανάσα η οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν πλησιάζει την κίνηση και τις εισπράξεις άλλων ετών.
Μια βδομάδα μετά την έναρξη της εφαρμογής του click away, οι εκτιμήσεις μιλούν για αύξηση τζίρου από 15 με 25%, ωστόσο η γενική αίσθηση είναι ότι το νέο μοντέλο που υιοθετήθηκε λόγω της πανδημίας, δεν άλλαξε την εικόνα της αγοράς.
Οι έμποροι με όποιο τρόπο μπορούν, προσπαθούν να εξυπηρετήσουν τους πελάτες τους αλλά και να τους ενημερώσουν για τον τρόπο παραγγελίας, παραλαβής πληρωμής αλλά και επιστροφής αν χρειαστεί.
Δεκάδες είναι τα καταστήματα του Ρεθύμνου που δεν έχουν ιστοσελίδες και λόγω της παρούσας κατάστασης, έσπευσαν να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να προβάλουν τα προϊόντα τους.
Οι περισσότεροι από τους εμπόρους διαφωνούν με το click away και την εξυπηρέτηση των πελατών στην πόρτα ή με delivery και θεωρούν το μέτρο άστοχο. «Θα μπορούσαν να άφηναν να μπαίνει ένας πελάτης τη φορά», είπε έμπορος της Αρκαδίου και πρόσθεσε: «η απόσταση που έχουμε στην πόρτα, είναι ίδια με την απόσταση που θα είχαμε αν ο πελάτης έμπαινε μέσα».
Από την πλευρά τους οι πελάτες προσπαθούν να κάνουν τις αγορές τους με αυτό τον ανορθόδοξο τρόπο, γνωρίζοντας ότι όταν η αγορά τους αφορά ένδυση ή υπόδηση, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο της αλλαγής, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να κάνουν όλη τη διαδικασία από την αρχή.
Οι καταναλωτές πάντως δυσκολεύονται ιδιαίτερα να κάνουν τις αγορές τους σε καταστήματα που έχουν μικροαντικείμενα και μάλιστα δεν είναι λίγοι εκείνοι που φωτογραφίζουν αυτό που τους ενδιαφέρει και με τη φωτογραφία κάνουν την παραγγελία στο κατάστημα.

Μεγάλο πρόβλημα χρήσης του click away αντιμετωπίζουν οι μεγαλύτερες ηλικίες, για τις οποίες η όλη διαδικασία είναι ένας γρίφος αδύνατος να λυθεί μέσα σε λίγα 24ωρα. Οι νεότεροι συνδυάζουν την αγορά και την παραλαβή των προϊόντων που παρήγγειλαν με μια βόλτα, στους σχεδόν άδειους δρόμους της πολιτείας.
Καλύτερες επιδόσεις λόγω της λειτουργίας του click away καταγράφουν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των παιχνιδιών και των προϊόντων τεχνολογίας, ενώ μεγαλύτερα είναι τα προβλήματα για τις επιχειρήσεις του κλάδου ένδυσης.
Ένα από τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταστηματάρχες είναι πως «χάνουν» πελάτες, επειδή στο click away, δεν επιτρέπονται οι συναλλαγές με μετρητά, παρά μόνο με «πλαστικό χρήμα».

Τα 7 βήματα για αγορές με click away

1 Το λεγόμενο click away, γνωστό κι ως παράδοση εκτός, αφορά, επί της ουσίας, σε εξ αποστάσεως προαγορά-προεπιλογή των αγαθών μέσω ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής παραγγελίας.
2 Στα διαδικαστικά, αφού κατοχυρωθεί η παραγγελία από την επιχείρηση, αποστέλλεται στον πελάτη είτε ηλεκτρονικό αποδεικτικό έγγραφο της αγοράς (προπληρωμένη παραγγελία) είτε μήνυμα (SMS) που φέρει τα εξής στοιχεία: α) επωνυμία, διεύθυνση και Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) της επιχείρησης, β) χρονικό διάστημα παραλαβής, που δεν μπορεί να υπερβαίνει τις δύο ώρες συνολικά.
3 Η παραλαβή των προϊόντων γίνεται, αποκλειστικά, από ένα άτομο, στον εξωτερικό χώρο των καταστημάτων.
4 Η πληρωμή πραγματοποιείται μόνο ηλεκτρονικά ή με POS κατά την παραλαβή.
5. Στην «ουρά» μπορούν να περιμένουν έως εννέα άτομα, ενώ ο μέγιστος χρόνος παραμονής στο σημείο παραλαβής είναι 10 λεπτά.
6 Κατά την παραλαβή πρέπει να τηρείται ελάχιστη απόσταση δύο μέτρων μεταξύ των πελατών.
7 Το μέτρο έχει ισχύ έως τις 7.1.2021. Ωστόσο, από την πορεία της πανδημίας θα εξαρτηθεί αν θα παραταθεί η εφαρμογή του.

Πηγή: rethemnosnews

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]