Ρέθυμνο
Ρέθυμνο: 10 μαθητές δημοτικού χωρίς πρόσβαση στην τηλεκπαίδευση
Με ανακοίνωσή της η Ένωση Γονέων Ρεθύμνου καταγγέλει πως υπάρχουν περισσότεροι μαθητές και μαθήτριες χωρίς τον βασικό τεχνολογικό εξοπλισμό για να παρακολουθήσουν τα μαθήματα τηλεκπαίδευσης.
Ο ασκός του αιόλου άνοιξε με το αποκλειστικό δημοσίευμα του Daynight, μιας μητέρας που παρακολουθεί τα μαθήματα με τα 2 παιδιά της καθισμένοι σε ένα πεζούλι για να πιάνουν ίντερνετ από παρακείμενο σούπερ μάρκετ.
Όπως αναφέρει τώρα η Ένωση Γονέων Ρεθύμνου, υπάρχουν ακόμα 10 παιδιά στο Ρέθυμνο χωρίς τα απαραίτητα μέσα για να παρακολουθήσουν τα μαθήματα.
Οι αρμόδιοι φορείς θα κωφεύουν για πολύ καιρό ακόμα;
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Στο δημοσίευμα, που περιγράφει την προσπάθεια μιας μητέρας και των παιδιών της να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση καθήμενοι σε ένα πεζούλι με δανεικό internet, προστέθηκε η ανακοίνωση του συλλόγου γονέων του 1ου δημοτικού που κάνει λόγο για 10 μαθητές, που επίσης δεν έχουν πρόσβαση για τους ίδιους λόγους. Προφανώς υπάρχουν και άλλοι σε άλλα σχολεία. Τα παραπάνω επιβεβαιώνουν και στο Ρέθυμνο τις υπεράνθρωπες προσπάθειες που αναγκάζονται να κάνουν γονείς και μαθητές αυτές τις μέρες για να μπορέσουν να εξασφαλίσουν μια θέση στη «δημόσια και δωρεάν» Παιδεία.
Όσο και αν προσπαθούν, σύσσωμοι οι κυβερνητικοί παράγοντες να μας πείσουν ότι η διαδικασία κυλά ομαλά και τα προβλήματα είναι μεμονωμένα, εμείς ξέρουμε ότι η κυβέρνηση έβαλε τους μαθητές του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου στην τηλεκπαίδευση χωρίς να έχει εξασφαλίσει σε όλες τις οικογένειες τους στοιχειώδεις όρους για τη διαδικασία, δηλαδή τεχνολογικό εξοπλισμό, δωρεάν γρήγορο ίντερνετ σε όλη τη χώρα για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Είναι ξεκάθαρο ότι, η κυβέρνηση επιλέγει να δίνει χρήματα δεξιά και αριστερά, όχι για την υγεία, όχι για τα σχολεία, όχι για να καλύψει τις ανάγκες των παιδιών μας, τα κενά σε αίθουσες, εκπαιδευτικούς και προσωπικό καθαριότητας. Είναι, συνεπώς, πολιτική επιλογή ότι δεν παίρνει όλα εκείνα τα μέτρα προστασίας, ώστε να μπορούν να μείνουν ανοιχτά τα σχολεία και να είναι ασφαλή.
Η κυβέρνηση να αφήσει τα επικοινωνιακά παιχνίδια και να λύσει τώρα τα προβλήματα στην τηλεκπαίδευση.
Διεκδικούμε ΑΜΕΣΑ με ευθύνη του Υπουργείου και των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να αποκτήσουν όλες οι οικογένειες που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα,δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο και τεχνολογικό εξοπλισμό.
Ζητάμε ΤΩΡΑ να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα γονιών, εκπαιδευτικών και μαθητών για :
- Άμεση καταγραφή των προβλημάτων και των ελλείψεων των μαθητών καθώς και εξεύρεση λύσεων, με ευθύνη των διευθυντών των σχολείων και ενημέρωση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κρήτης και της Πρωτοβάθμιας Διεύθυνσης .
- Τεχνολογικό εξοπλισμό με ευθύνη του κράτους χωρίς όρους για όλους τους μαθητές.
- Καμία καταγραφή απουσίας σε μαθητές που δεν έχουν τα μέσα να συμμετέχουν στην τηλεκπαίδευση.
- Να ενισχυθεί ΤΩΡΑ το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και όλες οι τεχνολογικές υποδομές που απαιτούνται.
- Να μην αφαιρεθεί ούτε μια μέρα κανονικής άδειας από τους εργαζόμενους γονείς.
- Επειδή τα Ειδικά Σχολεία με απόφαση της Κυβέρνησης παραμένουν ανοιχτά και η χρήση μάσκας είναι προαιρετική για άτομα τα οποία δεν δύνανται ή δεν πρέπει να τη χρησιμοποιούν, λόγω θεμάτων υγείας ή αναπηρίας, έχει κλείσει το Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ρεθύμνου λόγω κρούσματος κορονοϊού σε μαθητή του σχολείου, ζητάμε την χορήγηση δωρεάν και επαναλαμβανόμενων Test-Covid στα ειδικά σχολεία.
Ατομική μας ευθύνη είναι να δράσουμε για να αναλάβει η Κυβέρνηση τις δικές της ευθύνες!
Καλούμε παράλληλα όλους τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων του Ρεθύμνου να μας ενημερώσουν για τα προβλήματα και τις ελλείψεις που έχουν τα σχολεία τους σε σχέση με την τηλεκπαίδευση και να μας τα στείλουν στο παρακάτω email:enosigoneonreth@gmail.com».
ΣΧΟΛΙΑ
Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.