Διαφήμιση

Ρέθυμνο

Η επίδραση του Olympus και του νέου προγράμματος της AEGEAN στο Ρέθυμνο

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Τα καλά νέα είναι πως το καράβι που μπήκε στη γραμμή του Ρεθέμνου δεν έχει καμία σχέση με αυτό που ήρθε την πρώτη φορά. Πλήρως ανακαινισμένο, με νέα χρώματα, ταπετσαρίες και λοιπή διακόσμηση, αλλά και «πιασάρικο» όνομα, το OLYMPUS φιλοδοξεί να επιτύχει εκεί που το ELLI T απέτυχε.

Τα κακά νέα είναι πως για να καταστεί βιώσιμη η γραμμή η εταιρία αναγκάστηκε να μετατρέψει το ταξίδι σε… κρουαζιέρα, καθώς φεύγοντας από τον Πειραιά, πριν βρει την… Ιθάκη του πιάνει σε Μήλο και Σαντορίνη. Από την άλλη βέβαια θα αποτελέσει μια καλή ευκαιρία ανταλλαγών μεταξύ των τριών περιοχών, από αγαθά και λοιπά εμπορεύματα έως επισκέψεις για ψυχαγωγικούς, ιατρικούς ή άλλους λόγους. Σε κάθε περίπτωση, καλώς να ορίσει και καλοτάξιδο.

Η ουσία βέβαια δεν είναι τόσο στην εξυπηρέτηση των Ρεθεμνιωτών, αφού καλώς ή κακώς και τώρα εξυπηρετούνται. Μπορεί η ΑΝΕΚ να φέρθηκε μπαμπέσικα όταν απορρόφησε τη μακαρίτισσα Ρεθυμνιακή, ψευδώς υποσχόμενη να αφήσει βαπόρι στο Ρέθεμνος, αλλά ακόμα κι έτσι, οι Ρεθεμνιώτες εξυπηρετούμαστε. Το ζήτημα αφορά περισσότερο στην αύξηση του εσωτερικού τουρισμού, καθώς οι περισσότεροι επιλέγουν για τη διαμονή τους την πόλη που πιάνει το καράβι που τους φέρνει στο νησί.

Φαντασμαγορικές εικόνες από την άφιξη του Olympus στο Ρέθυμνο! | ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ

Στο τουριστικό κομμάτι λοιπόν και μάλιστα του καλού τουρίστα όπως είναι ο Έλληνας, θα βοηθήσει. Ας έχουμε πάντως κατά νου πως η βοήθεια του σε κάθε περίπτωση θα είναι πεπερασμένη και σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή, το κατακαλόκαιρο, τότε που έτσι κι αλλιώς ο τόπος βουλιάζει από τουρίστες.

 


Έχοντας κατά νου την πραγματική, την ουσιαστική ανάγκη του τόπου, την επέκταση της τουριστικής περιόδου, το χαρμόσυνο νέο της ημέρας είναι η παρουσίαση από τον κ. Ευτύχη Βασιλάκη του νέου προγράμματος της AEGEAN για το 2020, καθώς προχωρά σε σημαντική αύξηση του αριθμού των διαθέσιμων αεροπορικών θέσεων που θα φτάνουν τις 19,2 εκατ. θέσεις (1,5 εκατ. περισσότερες από το 2019). Σημαντικότερο όλων είναι τα όσα ο Ηρακλειώτης επιχειρηματίας είπε για το μεγάλο ζητούμενο: «Αυτό που χρειάζεται για τη μείωση της εποχικότητας και την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν είναι η ύπαρξη προϊόντος και η ανάληψη του ρίσκου». Είναι σημαντικό, ας το κρατήσουμε.

Όπως γνωρίζουμε, ο τουρισμός στον τόπο μας έγινε με τη φωτεινή απουσία του κράτους, χάρη στην κοφτερή ματιά και την άγνοια κινδύνου φωτισμένων συμπατριωτών μας που προείδαν την ευκαιρία χωρίς να φοβηθούν τον κίνδυνο. Η απουσία κεντρικού σχεδιασμού όμως κατέστησε την τουριστική ανάπτυξη άναρχη, αφού πρώτα έγιναν οι μονάδες, δημιουργήθηκε το προϊόν και μετά επεβλήθησαν οι κανόνες. Βολεύτηκαν οι μετέχοντες στον καλοκαιρινό, ολιγόμηνο τουρισμό, οι επιχειρηματίες γιατί δούλευαν μόνο τους «γεμάτους» μήνες, οι εργαζόμενοι με τα χειμωνιάτικα αγροτικά και το ταμείο ανεργίας. Καλώς ή κακώς αυτά τελείωσαν, η ανάγκη μας αναγκάζει να κινηθούμε.

Κώστας Πολυχρονάκης

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]