Διαφήμιση

ΚΡΉΤΗ

Οι 7 εντολές ενός Ρεθυμνιώτη ασθενή στο ΠαΓΝΗ

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και αυτό ισχύει ακόμα και για το καλύτερο νοσοκομείο επί Κρήτης, το ΠαΓΝΗ το οποίο καλείται να εξυπηρετήσει και άλλες περιοχές στη νότια Ελλάδα.

Ένας Ρεθυμνιώτης λοιπόν που βρέθηκε στο Ηράκλειο για εξειδικευμένες εξετάσεις, αφήνει τις… 7 εντολές του προς την διοίκηση του τριτοβάθμιου νοσηλευτικού ιδρύματος με την ελπίδα ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί και για τους ασθενείς που αποτείνονται στο ΠαΓΝΗ από περιοχές πιο μακριά από το Ηράκλειο.

Ο ασθενής περιγράφει αναλυτικά στην επιστολή που κοινοποίησε στο Daynight.gr, τα ζητήματα στα οποία πρέπει να βελτιωθεί το ΠαΓΝΗ, από τις ελλείψεις στο προσωπικό, μέχρι την ενημέρωση των ασθενών, την έκδοση των αποτελεσμάτων για όσους ζουν μακριά από το νοσοκομείο, την ελλιπή ανάρτηση εντύπων, το προβληματικό ερωτηματολόγιο, την γνωμάτευση για άδεια, ακόμα και τις μη εξαιρετέες παθογένιες του δημόσιου τομέα.

Για φανταστείτε αν όλοι μας καθημερινά δεν προσπερνούσαμε τα προβλήματα της καθημερινότητας τα οποία κακώς έχουμε συνηθίσει, πόσα θα άλλαζαν για τον ταλαίπωρο πολίτη στην Ελλάδα;

Αναλυτικά η επιστολή του ασθενή του ΠαΓΝΗ από το Ρέθυμνο:

1) Η αντικατάσταση του προσωπικού σε περίπτωση απουσίας (διακοπών κλπ) είναι αναγκαία και όχι το τμήμα να υπολειτουργεί.

2) Η ενημέρωση των ασθενών θα πρέπει να είναι πιο καλή γιατί όσοι έρχονται στο ΠαΓΝΗ δεν ξέρουν ή έρχονται από άλλες περιοχές π.χ. πήγα, βρήκε το όνομα μου, αλλά δεν μου είπε που να πάω με αποτέλεσμα να περιμένω 2 ώρες χωρίς τίποτα κι αν δεν ρωτούσα γιατί δεν μπαίνω, ακόμα θα περίμενα και μου είπαν που πρέπει να πάω.

3) Τα αποτελέσματα των εξετάσεων καλό θα είναι, είτε νοσηλευόμενος, είτε εξωτερικών ιατρείων να αναρτώνται στο e-αποτελέσματα, γιατί οι ασθενείς από άλλες περιοχές έχουν πρόβλημα να τις πάρουν και θα πρέπει να ταλαιπωρούνται. Εφόσον υπάρχει το e-αποτελέσματα αξιοποιήστε το όπως πρέπει.

4) Τα έντυπα που έχετε αναρτήσει είναι ελλιπή π.χ. μια αίτηση για να ζητάς εξετάσεις δεν υπάρχει. Επίσης να υπάρχει η δυνατότητα οι εξετάσεις εφόσον είναι ανοργάνωτο ακόμα το e-αποτελέσματα να μπορεί να αποστέλνονται ηλεκτρονικά (email). Για όλα τα παραπάνω η Διοίκηση έχει μια μικρή ευθύνη, αλλά τα τμήματα και οι προϊστάμενοι καλό θα είναι να κάνετε πιο εύκολες τις προσβάσεις τον ασθενών και πιο εύκολα να παίρνουν τις απαντήσεις από τις εξετάσεις.

5) Το ερωτηματολόγιο να μην έχει υποχρεωτικές απαντήσεις π.χ. συμπεριφορά του προσωπικού απέναντι στους επισκέπτες/συνοδούς σας γιατί δεν έχουν όλοι επισκέπτες/συνοδούς.

6) Για να σου γράψει αναρρωτική άδεια ή κάτι άλλο πρέπει να στην γράψει η γραμματεία και όταν είναι σε άδεια μπακάλικο κλειστό και πρέπει να περιμένεις την επιστροφή. Εκεί ευθύνη έχει ο προϊστάμενος και η διεύθυνση. Δεν είναι απάντηση… “Λείπει σε άδεια όταν γυρίσει”, εκεί ευθύνη έχει η διεύθυνση και ο προϊστάμενος που το τμήμα δεν είναι οργανωμένο και φυσικά ο εργαζόμενος πρέπει να παίρνει άδεια και ρεπό.

7) Επειδή το δημόσιο δεν λειτουργεί όπως πρέπει γιατί δεν θέλουμε να φτιαχτεί και οι προϊστάμενοι και προς τα πάνω μέχρι διεύθυνση καλύπτουν αναλόγως την περίσταση, γι’ αυτό είναι έτσι και υπολειτουργεί. Το προσωπικό ένα 80% έχει όρεξη αλλά η έλλειψη προσωπικού δημιουργεί προβλήματα όπως και η ανοχή των προϊσταμένων. Πιστεύω με θέληση και μεράκι μπορούν να διορθωθούν όλα, αλλά μας βολεύει αυτή η κατάσταση. Πιστεύω να γίνει προσπάθεια να καλυτερέψουν οι ελλείψεις και οδηγίες, ώστε να μειωθούν τα προβλήματα.

Αν δεν σπάσεις αυγά δεν κάνεις ομελέτα!

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]