Διαφήμιση

ΚΡΉΤΗ

Ξενοδοχεία στην Κρήτη αναζητά ο «κολοσσός» Thomas Cook

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Ψήφο εμπιστοσύνης στην Κρήτη και στο τουριστικό προϊόν της δίνει η κορυφαία ThomasCook που αναζητά ξενοδοχεία για να ενισχύσει τις επενδύσεις της στο νησί, τα οποία ωστόσο πρέπει να πληρούν κάποιες προδιαγραφές προσβασιμότητας για παράδειγμα σε αεροδρόμια.

Σε όλη την Ελλάδα σχεδιάζει φέτος επενδύσεις πάνω από 150 εκατομμύρια ευρώ. Από τη χώρα μας ουσιαστικά υλοποιείται η μετεξέλιξή του από κλασικού «οργανωτή ταξιδίων» σε «HotelOperator» επώνυμων μονάδων.

Ο κ. David Child

Όπως τονίζει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο επικεφαλής επικοινωνίας και μάρκετινγκ της ξενοδοχειακής διεύθυνσης της ThomasCook, Ντέιβιντ Τσάιλντ, στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η απόκτηση δύο ακόμα ξενοδοχειακών ακινήτων στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα η ThomasCook ανακοίνωσε ότι η κοινοπραξία της, υπό την επωνυμία Thomas Cook Hotel Investments (TCHI), αγόρασε το CasaCook Kos, το οποίο διαθέτει 100 δωμάτια και είναι η αποδοτικότερη ξενοδοχειακή μονάδα υπό την επωνυμία της ThomasCook, καθώς και μια έκταση στην Κω, στην οποία η εταιρεία προτίθεται να κατασκευάσει ένα ξενοδοχείο Cook’sClub 250 δωματίων, για το επόμενο καλοκαίρι.

Στόχος πλέον αυτής της επιχειρηματικής στροφής της ThomasCook, όπως τονίζει ο Ντ. Τσάιλντ, είναι η ανάδειξή της σε μια από τις κορυφαίες εταιρείες παραθεριστικών ξενοδοχείων, με στοιχείο διαφοροποίησής της την παροχή υψηλών υπηρεσιών στον πελάτη με επίκεντρο τις εμπειρίες. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι και η ξενοδοχειακή μονάδα CasaCook, που θα ανοίξει στις 18 Μαΐου στα Χανιά και θα είναι το πρώτο CasaCookγια οικογένειες, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις υπηρεσίες που θα απολαμβάνουν μικροί και μεγάλοι.

Ξενοδοχεία στην Κρήτη αναζητά ο κορυφαίος τουρ οπερέιτορ Thomas Cook

Σε ερώτηση για άλλες επενδυτικές κινήσεις του ομίλου στην Ελλάδα, ανέφερε ότι ο όμιλος αναζητά κι άλλες περιοχές για ξενοδοχειακά ακίνητα, που ωστόσο πρέπει να πληρούν προδιαγραφές προσβασιμότητας (αεροδρόμια κ.λπ.) με την Καλαμάτα, τη Σαντορίνη, την Κρήτη κι άλλες περιοχές να είναι στο «στόχαστρο».

Η TCHI ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2018, έχοντας πέντε ξενοδοχεία, ως κοινοπραξία σε συνεργασία με την εταιρεία ανάπτυξης ξενοδοχείων LMEYκαι έχοντας συμφωνήσει εκ των προτέρων να αποκτήσει ένα ξενοδοχείο 300 δωματίων στις Βαλεαρίδες.

Με τις νέες προσθήκες συμπληρώνονται συνολικά 2.800 δωμάτια, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που βρίσκονται υπό κατασκευή. Τον χειμώνα, η TCHI επένδυσε 7 εκατ. ευρώ στο μεγαλύτερο ξενοδοχείο της εταιρείας στην Ελλάδα, το Sunwing Kallithea στη Ρόδο, για την ανακαίνισή του, συμπεριλαμβάνοντας την προσθήκη δωματίων με πισίνα στο ξενοδοχείο, ώστε να καλυφθεί η ζήτηση για περισσότερο πολυτελή καταλύματα.

Συγχρόνως, έχει διαμορφωθεί ένα περαιτέρω πλάνο εξαγορών ξενοδοχείων, σύμφωνα με την πρόθεση της κοινοπραξίας να διαθέτει 10-15 ξενοδοχεία, στα πρώτα δύο χρόνια της λειτουργίας της. Η TCHI θα ανοίξει, αυτό το καλοκαίρι, το πρώτο νεόκτιστο CasaCookστην Ίμπιζα, ενώ έχει εξασφαλίσει δύο γύρους χρηματοδότησης συνολικού ύψους 91 εκατ. ευρώ από τράπεζες, ανάμεσα στις οποίες βρίσκεται και η Τράπεζα Πειραιώς.

Η κοινοπραξία έχει συσταθεί για να βοηθήσει την ThomasCook να επιταχύνει τα φιλόδοξα σχέδιά της, να διαχειριστεί περισσότερες ξενοδοχειακές μονάδες υπό την επωνυμία της και επικεντρώνεται στο να επενδύει σε σημαντικές ευκαιρίες στην Ελλάδα, την Ισπανία και τη Μεσόγειο γενικότερα. Το 2018, όπως τονίστηκε, περίπου 3 εκατομμύρια ήταν οι πελάτες που ήλθαν στην Ελλάδα μέσω της ThomasCookκαι η εκτίμηση είναι ότι και φέτος τα μεγέθη θα κινηθούν σε υψηλά επίπεδα.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]