Διαφήμιση

ΕΛΛΑΔΑ

Γιατί ΤΕΡΝΑ, Άκτωρ, Καλογρίτσας και άλλοι πάνε… Φαληρικό Όρμο

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Ένα σημαντικό έργο το οποίο αφορά την αντιπλημμυρική θωράκιση και την ευρύτερη ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου και είναι προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ, έχει θέσει στο «κόκκινο» τα επιτελεία των μεγλύτερων τεχνικών και κατασκευαστικών ομίλων προκειμένου να το διεκδικήσουν.

Πρόκειται για το υποέργο Ι της ολοκληρωμένης ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου που θα θωρακίσει αντιπλημμυρικά την ευρύτερη περιοχή Μοσχάτου-Ταύρου-Καλλιθέας και αφορά έκταση 479.000 τ.μ. μεταξύ του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας και του πρώην γηπέδου Tawkwondo.

Σύμφωνα με το capital.gr, σχεδόν όλες οι τεχνικές εταιρείες έχουν ζητήσει διευκρινίσεις, με την λίστα να περιλαμβάνει τις μεγάλες εισηγμένες (ΤΕΡΝΑ, Άκτωρ, J&P Άβαξ, ΜΕΤΚΑ, Intrakat), τις ιταλικές GD Insfrastrutture, Salini Impregilo, Societa Italiana Per Condotte, D’Acqua Spa και Inso Spa, την Πόρτο Καρράς, αλλά και τις εταιρείες συμφερόντων Χρ. Καλογρίτσα Τοξότης και Ομάδα Κατασκευών. Στους ενδιαφερόμενους ανήκουν ακόμη η Θεμέλη και η Ερέτβο.

Πλέον, το ζητούμενο είναι ποια από τα παραπάνω σχήματα θα καταθέσουν δεσμευτική προσφορά την 15η Δεκεμβρίου οπότε έχει οριστεί η σχετική καταληκτική προθεσμία. Για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό απαιτείται η καταβολή εγγύησης συμμετοχής αξίας 2,4 εκατ. ευρώ.

Το πρώτο αυτό υποέργο, από τρία συνολικά, περιλαμβάνει έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης, εργασίες οδοποιίας, την μετακίνηση της Λεωφόρου Ποσειδώνος και άλλα έργα υποδομής. Όταν ξεκινήσουν οι εργασίες, η κατεδάφιση της παραλιακής λεωφόρου, σε μήκος 1,8 χλμ και η ανακατασκευή της στο επίπεδο του εδάφους ώστε να μην παρεμποδίζεται η πρόσβαση από τις όμορες περιοχές προς τη θάλασσα είναι το έργο που θα αλλάξει άμεσα τη ρουτίνα χιλιάδων οδηγών που χρησιμοποιούν τον οδικό άξονα για τις μετακινήσεις τους.

Η υλοποίηση των έργων υποδομής αποτελεί το “άλφα και το ωμέγα” για την έναρξη της αναβάθμισης του Φαληρικού Όρμου, έργο που αποτελεί “μακέτα” εδώ και πολλά χρόνια. Υπολογίζεται πάντως, ότι οι εργασίες υποδομής θα διαρκέσουν περίπου δύο -δυόμιση χρόνια.

Ως εκ τούτου και, τουλάχιστον, ωσότου ολοκληρωθούν οι συγκεκριμένες παρεμβάσεις, το όραμα για την μεταμόρφωση του παραλιακού μετώπου μήκους 45 χλμ., από το Φάληρο έως το Σούνιο θα παραμείνει εν υπνώσει. “Φωτεινές” εξαιρέσεις στο παραλιακό τόξο, που αποτελούν καρπό ιδιωτικής πρωτοβουλίας, είναι το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και η αναβάθμιση του Αστέρα Βουλιαγμένης.

Πηγή:economy365

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]