ΚΡΉΤΗ
“Γρηγόρης”: Τα Κρητικά προϊόντα έφτασαν και στο Βερολίνο | ΦΩΤΟ
Ελληνική διείσδυση στην καρδιά της Ευρώπης, και μάλιστα στην κορυφής της οικονομικής δύναμης έτσι όπως εκφράζεται σήμερα ως σύμβολο, η πρωτεύουσα της Γερμανίας, το Βερολίνο.
Μόνο που η διείσδυση αυτή ξεφεύγοντας από τα στενά όρια μιας επιχειρηματικής επενδυτικής πρωτοβουλίας στο επίκεντρο φέρνει την Κρήτη, τα μοναδικά της προϊόντα και τη διατροφική της βάση, που σήμερα θεωρείται ως η πλέον ενδεδειγμένη κουζίνα στον κόσμο.
Όλα αυτά μέσα από τη γνωστή αλυσίδα καταστημάτων – καφέ και μικρογευμάτων «Γρηγόρης», που ήδη έχουν γίνει σημείο αναφοράς για τη γερμανική πρωτεύουσα οδηγώντας σε επέκταση της δραστηριότητας και σε άλλες γερμανικές πόλεις.
Γρηγόρης με κρητική υπογραφή
Το όλο εγχείρημα είναι ουσιαστικά μια πρωτοβουλία του επιχειρηματία Νίκου Δραμητινού, ο οποίος είναι γενικός franchisee, δηλαδή δικαιοδόχος, των 30 καταστημάτων του «Γρηγόρη» στην Κρήτη.
Η συνταγή γνωστή μέσα από τα άκρως ποιοτικά και απολαυστικά ροφήματα με βάση τον καφέ σε όλες του τις εκδοχές. Μόνο που ο Κρητικός επιχειρηματίας αλλάζοντας την ατζέντα έφερε στην καρδιά της Ευρώπης γνήσιες κρητικές γεύσεις μέσα από προϊόντα ΠΟΠ. Ακόμη και τα πορτοκάλια για τους φρέσκους χυμούς φτάνουν στο Βερολίνο απευθείας από τα Χανιά, μία από τις διασημότερες περιοχές για τους πορτοκαλεώνες της στην Ελλάδα.
Η επιχειρηματική αυτή πρωτοβουλία, που όπως ο ίδιος ο κρητικός επιχειρηματίας Νίκος Δραμητινός αποκάλυψε, στηρίχτηκε στην εικόνα που ο ίδιος και το επιτελείο του σχημάτισαν για τη θετική υποδοχή που είχαν όλα τα προϊόντα της αλυσίδας «Γρηγόρης» από τους χιλιάδες Γερμανούς επισκέπτες στην Κρήτη κάθε χρόνο κατά τη διάρκεια της τουριστικής σεζόν, φαίνεται ότι ήταν το κλειδί της επιτυχίας.
Σήμερα η παρουσία του καταστήματος «Γρηγόρης» στην καρδιά του Βερολίνου, την περίφημη πλατεία Αλεξάντερ Πλατς, έχει μετατραπεί σε ένα από τα καθημερινά κορυφαία meeting point για εκατοντάδες Γερμανούς πολίτες κατά βάση, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι αποτελεί πόλο έλξης και για δεκάδες άλλους Ευρωπαίους και Έλληνες, με τη γνωστή λατρεία που έχουν οι τελευταίοι στο στιγμιαίο καφέ.
Η επιχειρηματική κίνηση του Νίκου Δραμητινού δεν πέρασε απαρατήρητη ούτε από τα μέσα ενημέρωσης στη Γερμανία όπου ραδιόφωνα και μεγάλες ιστοσελίδες στο Βερολίνο κάνουν ειδικές αναφορές ειδικά για την καινοτομία μαζί με τον καφέ να προσφέρονται σε προσιτές τιμές εξαιρετικής ποιότητας μικρογεύματα και προϊόντα κρητικής διατροφικής βάσης.
Το θέμα αποτέλεσε εκτενές ρεπορτάζ στα οικονομικά ένθετα του κρατικού γερμανικού κολοσσού στην ενημέρωση, της Deutsche Welle, με αναδημοσίευση και στο ελληνικό τμήμα της και κύρια ανταπόκριση – αναδημοσίευση σε μεγάλα ελληνικά οικονομικά ένθετα όπως ΤΟ ΒΗΜΑ, Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και Η ΑΓΟΡΑ.
Θέμα έγινε επίσης σε αρκετά μεγάλα ελληνικά οικονομικού χαρακτήρα site. Μάλιστα στα σχετικά δημοσιεύματα το σημείο στο οποίο δίνεται έμφαση είναι το εμφανές άρωμα Κρήτης και η θετική υποδοχή από τους Γερμανούς καταναλωτές, που ως φαίνεται, αποτελεί και την κύρια αιτία που ο Κρητικός επιχειρηματίας προχωρά σε ανάλογα ανοίγματα με δύο ακόμα κεντρικά καταστήματα στο Βερολίνο αλλά και ένα ακόμη τον ερχόμενο Φεβρουάριο στο Έρλανγκεν, πόλη δίπλα στη Νυρεμβέργη.
Τα δημοσιεύματα που παρουσιάζει το neakriti.gr αποδεικνύουν ότι η επιχειρηματική διείσδυση από την Κρήτη στη Γερμανία έχει προκαλέσει αίσθηση και θετική υποδοχή, ενώ ταυτόχρονα τόσο ο εμπνευστής του εγχειρήματος Νίκος Δραμητινός όσο και βασικοί συνεργάτες του στο Βερολίνο βασίζονται στη βασική φιλοσοφία του εγχειρήματος που φαίνεται να αποτελεί και το μυστικό της επιτυχίας.
Δείτε εδώ όλα τα σχετικά δημοσιεύματα:
Πηγή: neakriti
ΣΧΟΛΙΑ
Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.