Διαφήμιση

ΚΡΉΤΗ

«To brand name της Κρήτης αυξήθηκε, εν μέσω πανδημίας»

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Στην αξιοσημείωτη άνοδο του brand name της Κρήτης, αναφέρθηκε μέσα από την συχνότητα του Περιφερειακού Τηλεοπτικού Σταθμού CRETA, o εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού, Κυριάκος Κώτσογλου.
Ο κ. Κώτσογλου, σημείωσε ότι, η Κρήτη, ακόμη και εν μέσω πανδημίας, διατήρησε αρκετά υψηλά τα ποσοστά πληρότητας των καταλυμάτων της. Ειδικότερα, «το Ηράκλειο σημείωσε φέτος 42% πληρότητα σε σχέση με το 2019 και τα Χανιά 20%. Συνολικά δηλαδή μπορούμε να πούμε ότι ολόκληρη η Κρήτη έφτασε περίπου στο 30% σε σχέση με πέρυσι».
Μάλιστα, είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι η Κρήτη, αποτελεί το 15% των επισκεπτών της Ελλάδας και το 20% των εισπράξεών της. Εντούτοις, «φέτος αποτέλεσε το 25% των εισπράξεων της χώρας. Το brand name του νησιού δηλαδή, ανέβηκε ακόμη και εν μέσω πανδημίας», σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κώτσογλου, ενώ μάλιστα πρόσθεσε ότι «δεν είναι τυχαίο ότι, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Κρήτης και την Ιατρική Σχολή, εκπαιδεύσαμε 60.000 ανθρώπους που ασχολούνται με τον τουρισμό».
Αναφορικά με τα σχέδια της επόμενης χρονιάς, ο κ. Κώτσογλου φάνηκε αισιόδοξος, αφού πρότεινε και ένα διπλό μοντέλο, με βάση το οποίο θα διατηρείται χαμηλό το επιδημιολογικό φορτίο της χώρας. «Πρώτον πρέπει να ενεργοποιήσουμε ένα υγειονομικό διαβατήριο, το οποίο θα δείχνει το αρνητικό τεστ κορονοϊού που θα έχει κάνει ο εκάστοτε τουρίστας, και δεύτερον, σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσουν και οι εμβολιασμοί φυσικά».
Αν τηρηθούν τα παραπάνω, τότε θα επιτευχθεί, «πάνω από 60% αύξηση σε σχέση με φέτος».

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]