Διαφήμιση

ΚΡΉΤΗ

H εταιρεία από την Κρήτη που εξάγει νερό και… εισάγει τουρίστες

Δημοσιεύτηκε

στις

[ss_social_share shape="rectangle" size="small"]
Διαφήμιση

Πόλος έλξης τουριστών στη χώρα μας μπορούν να αποτελέσουν διάφορα ελληνικά προϊόντα, καθώς τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτουν έναντι των ξένων αποτελούν μια πρώτης τάξης διαφήμιση για το πλέον ισχυρό «ατού» της Ελλάδας, τον τουρισμό.

Αυτό αποδεικνύει το φυσικό μεταλλικό νερό Zaro’s, το brand name από την Κρήτη που όχι μόνο έχει να επιδείξει εντυπωσιακά εξαγωγικά μεγέθη στην αγορά του Ισραήλ, αλλά έχει καταφέρει να γίνει όχημα για την προσέλκυση υψηλού επιπέδου τουρισμού από τη συγκεκριμένη χώρα.

Η εταιρεία ΒΟΤΟΜΟΣ Α.Ε., που εμφιαλώνει τα προϊόντα Zaro’s, εξάγει δυναμικά τόσο εντός όσο και εκτός Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένων χωρών όπως ο Καναδάς, η Γαλλία, η Γερμανία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Μόνο το 2015 η εταιρεία σημείωσε αύξηση ρεκόρ 63% στις εξαγωγές, ενώ βάσει των πρώτων στοιχείων του 2016 διαφαίνονται σοβαρές οι προοπτικές διπλασιασμού του ποσοστού αυτού, να ξεπεράσει δηλαδή το 120%.

Το εντυπωσιακό μάλιστα είναι ότι το 44% της εταιρείας ανήκει στον Δήμο Φαιστού και το υπόλοιπο 56% σε 1.050 μικρομετόχους, κυρίως κατοίκους του Ζαρού, εργαζόμενους και συνεργάτες της.

Οσον αφορά τις εξαγωγές στο Ισραήλ, αναδεικνύεται σε αγορά-κλειδί με ιδιαίτερη βαρύτητα για την εταιρεία. Είναι δε αξιοσημείωτο ότι το Zaro’s αποτελεί το επίσημο και αποκλειστικό εμφιαλωμένο νερό που προμηθεύονται οι ένοπλες δυνάμεις της χώρας.

Μάλιστα καθώς η Alternativa που έχει αναλάβει τη διανομή των προϊόντων Zaro’s στο Ισραήλ δραστηριοποιείται και στον τομέα του τουρισμού, οι δύο εταιρείες αποφάσισαν να οργανώνουν σε ετήσια βάση εκδρομές με γκρουπ Ισραηλινών ταξιδιωτών στην Κρήτη. Τον Σεπτέμβριο επισκέφτηκε το νησί το πρώτο γκρουπ ενώ για το 2017 έχει δρομολογηθεί ήδη η επίσκεψη 20 γκρουπ από περίπου 40 άτομα το καθένα.

 

«Οι επενδύσεις που πραγματοποιήσαμε μας έχουν δώσει τη δυνατότητα να μειώσουμε το κόστος παραγωγής και παράλληλα να αυξήσουμε τη δυναμικότητά μας», λέει ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Χριστόφορος Παπαδημητράκης. Είναι χαρακτηριστικό ότι το νερό Zaro’s το 2015 αύξησε τις πωλήσεις κατά 7,4% και τα κέρδη προ τόκων και αποσβέσεων κατά 18,57%.

 

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα επισκέψεων με θεματικό/φυσιολατρικό χαρακτήρα, με δράσεις ευεξίας, μαθήματα yoga και pilates στη φύση, ενώ θα οργανώνονται και περιπατητικές διαδρομές στον Ψηλορείτη, όπου άλλωστε έχει τις πηγές του το νερό Zaro’s.

Ειδικότερα, η πηγή Αμάτι που βρίσκεται σε υψόμετρο 400 μ. και τροφοδοτεί το νερό Zaro’s, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα φυσικά αξιοθέατα της Κρήτης, ενώ είναι και η μοναδική πηγή φυσικού μεταλλικού νερού στο νησί. Παράλληλα, χαρακτηρίζεται ως πηγή υπερχείλισης και λόγω τούτου, το 1987 γύρω από αυτήν δημιουργήθηκε η τεχνητή λίμνη του Ζαρού, που αποτελεί πόλο έλξης για χιλιάδες τουρίστες κάθε χρόνο. Στα σχέδια της Alternativa είναι να οργανώσει εξορμήσεις και σε άλλα νησιά της Ελλάδας, ενώ και από την πλευρά της ελληνικής εταιρείας γίνονται ανάλογες συζητήσεις και με τους διανομείς-συνεργάτες σε άλλες χώρες, ειδικά από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Λίγα λόγια για το Zaro’s
Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Zaro’s εμφιαλώνεται από την ΒΟΤΟΜΟΣ Α.Ε., η οποία από το 1980 έχει ξεκινήσει την παραγωγική της δραστηριότητα πλησίον του χωριού Ζαρός, 45 χιλιόμετρα νότια του Ηρακλείου Κρήτης.

Εχοντας κατακτήσει το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά της Κρήτης, η εταιρεία επεκτείνεται και στην υπόλοιπη χώρα, ενώ στόχος είναι να αυξήσει τα μερίδια αγοράς της και να αλλάξει η αναλογία των πωλήσεων (60% Κρήτη – 40% υπόλοιπη Ελλάδα) ενισχύοντας τη διείσδυσή της εκτός νησιού. Σε μια περίοδο κρίσης όπου όλος ο κλάδος εμφιαλωμένου νερού παρουσιάζει κάμψη των πωλήσεων και της κερδοφορίας, το νερό Zaro’s συνεχίζει την ανοδική του πορεία σημειώνοντας αύξηση των πωλήσεων το 2015 κατά 7,4% και αύξηση του κέρδους προ τόκων και αποσβέσεων κατά 18,57%. Επιπλέον, οι υψηλές συνολικές υποχρεώσεις της μειώνονται συνεχώς την τελευταία πενταετία (από 200% του κύκλου εργασιών το 2010, στο 100% περίπου το 2014).

Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Χριστόφορος Παπαδημητράκης, σημειώνει ότι «παρά το γεγονός ότι ο κλάδος αντιμετωπίζει τα χρόνια της κρίσης μια ετήσια μείωση πωλήσεων της τάξης του 5%, στο Zaro’s αξιοποιούμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα αυξάνοντας τον κύκλο εργασιών μας από τα 8 εκατ. το 2012 στα 10,7 εκατ. ευρώ το 2015. Για το 2016 οι προβλέψεις μας είναι ότι ο κύκλος εργασιών θα ξεπεράσει τα 11 εκατ. ευρώ».

Ο κ. Παπαδημητράκης αναφέρει ότι «οι επενδύσεις που πραγματοποιήσαμε μας έχουν δώσει τη δυνατότητα να μειώσουμε το κόστος παραγωγής και παράλληλα να αυξήσουμε τη δυναμικότητά μας. Για παράδειγμα, οι πλαστικές φιάλες νερού που το Zaro’s διαθέτει στην αγορά είναι κατά 30% ελαφρύτερες του μέσου όρου, λόγω της καινοτόμου τεχνολογίας παραγωγής και του υπερσύγχρονου εξοπλισμού μας. Κατά συνέπεια, η αντίστοιχη περιβαλλοντική επιβάρυνση είναι 30% μικρότερη σε σχέση με τις συμβατικές φιάλες νερού, ενώ είναι ιδιαίτερα ευχάριστο να διαπιστώνουμε ότι το παράδειγμά μας ακολουθούν σταδιακά και οι υπόλοιπες μεγάλες εταιρείες εμφιάλωσης στην Ελλάδα».

Στο εργοστάσιο της εταιρείας λειτουργούν 5 γραμμές παραγωγής. Το εργοστάσιο διαθέτει τμήμα ποιότητας για τη διεξαγωγή των καθημερινών ελέγχων (φυσικοχημικών – μικροβιολογικών) του νερού σε όλα τα στάδια παραγωγής του, από την πηγή έως την εμφιάλωση και την παλετοποίσηση, σύμφωνα με την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι το Zaro’s έχει αποσπάσει για την ποιότητά του πληθώρα διεθνών βραβείων.

Πρόσφατα διακρίθηκε με το Βραβείο Ανώτερης Γεύσης iTQi που απονέμεται από το ομώνυμο Ινστιτούτο Γεύσης και Ποιότητας των Βρυξελλών, αφού αξιολογήθηκε από 30 κριτές, ανάμεσα στους οποίους διεθνούς φήμης γευσιγνώστες αλλά και βραβευμένους με αστέρι Michelin σεφ, αποσπώντας 2 αστέρια για την ποιότητα και τη γεύση του.

MAKHΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ
mapostolou@pegasus.gr

Πηγή:ethnos.gr

Διαφήμιση
Διαφήμιση

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΣΧΟΛΙΑ

Το Daynight.gr σέβεται απόλυτα το δικαίωμα σας στην ελεύθερη γνώμη στο πλαίσιο πάντα ενός κόσμιου διαλόγου. Τα σχόλια που ακολουθούν εκφράζουν και απηχούν αποκλειστικά τον αναγνώστη/ρια και το Daynight.gr διατητηρεί το δικαίωμα να μην αναρτά ή/και να διαγράφει απρεπή, υβριστικά και διαφημιστικά σχόλια.

[gs-fb-comments]